Yhteisöpeli: Soluttautujat harjoitusleirillä II - Tuomionpäivä - peliketju

Tällaisena juniorina ei kehtaa olla suuna päänä äänessä, kun on kuitenkin paljon idoleita samassa kopissa. Täytyy tarjota koko tiimille kierros JääPovin baarissa, niin saa enemmän hyväksyntää ja taputuksia olkapäälle. Huolestuttaa myös tällaiset puheet soluttautujista, ja kun ei porukkaa muutenkaan vielä tunne, niin ei tiedä keneen uskoisi, keneen ei. Onneksi ei kuitenkaan soluttautujat aloita tällaisesta tulokkaasta ensin, tärkeämpää on heille napata ne varmemmat pisteiden tekijät ensin pois.

Oletteko muuten kaikki samaa mieltä kanssani, että se puro siinä Rauman keskustassa on aika järkyttävän ällö verrattuna ylvääseen Tammerkoskeen?

4 tykkäystä

Juuri kotiuduttu hammaslääkäristä! Valde Kemiönsaari lämäs suoraan leegoihin. Ylä-ja alarivi uusiksi. Kokokasvosuojus aiheuttaa pientä totuttelua, mutta eiköhän se siitä lutviudu. Ikävämpi puoli on tuo ruokapuoli, ei paljon lihaa syödä hetkeen.

Itselläni alkaa vaistot herätä saboitojien suhteen. Itseasiassa tunne vaan vahvistuu. Lieneekö se puudutusaineen tehon häviämisestä, mene ja tiedä.

4 tykkäystä

Epäiltyjen TOP5 -lista tällä hetkellä:

1. Virvelia_kainaloon
  2. Petri
  3. Dillinger
  4. Acetho
  5. Jopeti
1 tykkäys

Muutaman nimen vaihtaisin itse pois mutta siitä lähempänä äänestystä lisää. Tarkkaillaan, tarkkaillaan.

1 tykkäys

Bilbolla on nyt jostain syystä hirveä into äänestää ja tehdä listaa.

Virvelia_kainaloon ilmoittautui legendaksi. Se voi olla fiksu liike, mutta kuten Acetho kirjoitteli olisi toisaalta viisasta pysyä piilossa. Jos hän on soluttautuja niin oikea legenda äänestänee häntä pikaisesti.

Pitänee lähteä JääPoviin katsomaan onko junnu-Petri paikalla ja juottaa hänelle parit tequilat. Puristetaan kaverista irti mikä oikein on miehiään. Meitä vanhoja Tuppurulaisia ei millään yhdellä tarjotulla kierroksella harhauteta. Pyydä Petri tyhjentämään Koon kantapöytä.

6 tykkäystä

Ilmoittauduin legendaksi, ettette muut tuppuralaiset äänestä minua pois. Suoraviivaisesti ajatellen tämä lisää Tuppurun voittomahdollisuuksia merkittävästi.

Bilbo vaikuttaa hyvin epäilyttävältä, koska yrittää masinoida minua pihalle.

4 tykkäystä

En ole kyllä vielä antanut lopullista ääntäni enkä ole yhtään varma mistään. Täytyihän minun joku sinne epäiltyjen listan kärkeen sijoittaa ja tulit ekana mieleen, koska ilmoittauduit heti seuralegendaksi. Mutta lopullista ääntä miettiessä otan tietysti huomioon, että sinun äänestämisessäsi on suuri riski, koska saatat olla oikea seuralegenda. Dillingerin ensimmäinen viesti ratkaisee melko paljon, sillä jos hän ei sano olevansa seuralegenda, en enää epäile sinua niin paljon että mahtuisit epäiltyjen TOP3 -listalle.

Ja samalla sohi tähänkin suuntaan. Ehkä jopa epäilyttävän aktiivista toimintaa.

2 tykkäystä

Jos tätä viestiä pidettäisiin ohjenuorana, niin silloin pitäisi olettaa seuraavaa, ja että hän on lukenut viestisi.
A = Dillinger sanoo olevansa seuralegenda
B = Dillinger sanoo ettei ole seuralegenda

Tapauksessa A Dillinger on todennäköisemmin soluttautuja, koska tällöin Bilbo pitäisi seuralegendaa epäiltyjen listan kärkipäässä. Tapauksessa B Dillinger on todennäköisemmin HC Tuppurun pelaaja.

1 tykkäys

++Dillinger

Näin kun on porukan pisimmät rintakarvat, niin voi hypätä messiin vähän myöhemmin. Antaa nuorempien kirmailla ensin huurut pois ja tönäillä maalit paikalleen. Raudan lujalla Tuppuru HC-kokemuksella olen aina iskussa!

Jotkut saattoivat ihmetellä kun nimikkotuolini Jääpovissa oli eilen tyhjä. Kuten varmaan moni tietääkin jään usein harjoitusten jälkeen treenaamaan pullojen täyttöä ja teen valmiiksi uutteet seuraavan päivän palautusjuomia varten. Minulla on tapana säilyttää havunkukkaöljyä, tervalepänlehväuutetta, neliapilanjuurieliksiiriä ja muutamaa salaista ainesosaa lukitussa kaapissa. Kun suihkun jälkeen menin “laboratoriooni”, oli kaapin ovessa molemminpuolin saranat. Otin tämän henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja siitä suivaantuneena tein muuten uuden pullojentäyttöennätykseni 12 pullolla, 2 min 37 s. Jumankekka, melkein minuutin parannus edelliseen!!

Taitaa soluttautujat kuvitella olevansa tekemisissä eilisen teeren poikien kanssa, joten ei auta kuin näyttää niille närhen munat. Pukukopissa muuten tuoksui ketunhäntä, deodorantin tuoksu vaan oli niin voimakas, etten saanut selville miltä paikalta tuoksu oli peräisin, on nää kokovartalomaskit vähän perseestä välillä, no ei auta kun treenata.

4 tykkäystä

Mitä tarkoitat sillä, etten itse kerro mitään? Kirjoitin kuitenkin täysin auki sen, mitä mieltä kenenkin soluttautujamaisuudesta siihen mennessä olin ollut. Soluttautujat saa kuitenkin kiinni sillä, että he joutuvat selittämään sanomisiaan ja mitä edemmäs peli etenee, epäloogista käytöstään. Pelkällä leirielämän kerronnallahan soluttautujia ei saa mitenkään kiinni, jos muita pelaajia ei yhtään haasta. :slight_smile:

Täällä ainakin mazzus ja Treppu ovat sanoneet, että on mielikuvaa ja epäilyttävyysjärjestystä siitä, ketkä voisivat olla soluttautujia. Näitä olisi mukava kuulla, enkä oikeastaan tiedä, miksette tässä kohtaa jo ole kertoneet epäilyistänne, päiväähän ei ole enää kuin reilu vuorokausi jäljellä. Itselle ainakin vähän epäilyttävää toimintaa, koska hyviksillähän ei ole mitään tarvetta piilotella mitään mielipiteitä ja epäilyksiä tässä kohtaa.

Bilbon kohdalla, joka nyt on eniten esillä ollut, olen itse sitä mieltä, että ehkäpä tuo on nyt vähän alun innokkuutta. En jaksa uskoa, että soluttautujana ryskisi noita ääniä tuolla tahdilla joka puolelle ja nostaisi itsensä valokeilaan. Voihan tuo olla taktiikkaa, mutta itsellä on vain se fiilis, että on aitoa käytöstä.

Voisin haastaa jokaista tekemään jonkinlaista listaa pienin perusteluin epäilyttävimmistä ja luotettavimmista tyypeistä. Kovin vähän olen ainakin itse saanut selville noin puolista pelaajista, joten äänestäminenkin on hankalaa, eikä aikaa tosiaan enää kauaa ole.

2 tykkäystä

Luotettavimmat:

1. mazzus
  2. Treppu
  3. Virvelia_kainaloon

Epäilyttävimmät:

1. Petri
  2. Jopeti
  3. Dillinger

Virvelia_kainaloon saavutti luottamukseni, koska kukaan muu ei ole vieläkään sanonut olevansa seuralegenda vaikka näin kauan on jo kulunut.

2 tykkäystä

Ite en ainakaan ole vielä halunnut lähteä syyttelemään yhtään ketään ja näin sekoittamaan pakkaa entisestään. Se voisi katkaista jonkun toisen tuppurulaisen ajatusketjun, joka johtaisi saranoiden luokse.

Lisäksi harjoittelu, pelit sekä tarpeellisen levon saaminen ovat vieneet niin rutosti aikaa ja energiaa, että ajatusten avaamiselle ei ole jäänyt aikaa.

Nyt löytyy aikas tarkalleen 36 minuuttia aikaa avata omia mietintöjä. Sitten pitääkin jo siirtyä maittavan aterian pariin! :yum:

Virveli: Aluksi epäilyt kohdistuivat hyvinkin paljon häneen, koska seuralegendan statuksella pystyisi pelaamaan lisäaikaa sekä hämmentämään pakkaa heti alussa. Kuitenkin viime päivät ovat karistaneet epäilyjä.

Bilbo: Alusta lähtien todella innokkaasti soluttautujien perässä ja sama meno jatkuu edelleen. Haluaako oikeasti käräyttää vai onko pelkkää bluffia? Olisi kyä todella kovaa peliä soluttautujalta Mä uskon ainakin toistaiseksi hänen syyttömyyteen.

Dillinger: Hiljaista on. Kiireet vaiko syyllisyys painaa? Tätä on vaikea sanoa tuollaisella viestimäärällä.

mazzus: Kertoo olevansa pitkänlinjan tuppurulainen ja päässeensä vasta nyt edes try-outille. Aika sus mutta miksi soluttautuja kertoisi itsestään näin? Muutkin harvat viestit ovat myös vähän hämäriä. Pääepäiltyjä.

Joonatan, tatesulo, Petri sekä Jopeti painavat myös pienellä viestimäärällä. Se ei ainakaan heikennä epäilyjä.

2 tykkäystä

Kyhään minäkin tänne oman epäiltyjeni listan:

1. Dillinger
  2. mazzus
  3. Bilbo
  4. Petri

Tässä vaiheessa joudun edelleen pitämään Dillinger-ääneni voimassa kyseisen käyttäjän hiljaisuussyistä, ikävää Tuppurun kannalta jos onkin hyvis mutta en ole valitettavasti onnistunut löytämään muitakaan johtolankoja.

Muut Tuppurulaiset: ilmoitelkaa tänne jos havaitsette joltakin soluttautujamaista käytöstä, ettei meikältä vain mene ohi.

3 tykkäystä

Purukalusto on eilisen mustan syömisen jäljiltä ymmärrettävästi arka. Aamu pirtelöä nauttiessani selkeni lääkehöyryissä näkemäni kuva mieleeni elävästi. Nyt tiedän, kuka on kastellut luistimeni harjoituksia ennen. Huomenna saatte tietää kuka on soluttautuja.

1 tykkäys

Meinasin siis sitä, että et ole vieläkään kertonut roolistasi mitään vaan olet keskittynyt vain muiden roolien arvailemiseen sekä syyttelyyn. Onko siis soluttautujalla kepposten tekemisen lomassa “unohtunut” kertoa rooli??
Itse en osaa sanoa yhtäkään epäilyttävää pelaajaa ja sen takia olen pysynyt keskusteluissa sivussa. Ainut jolle olen antanut painetta on Acetho ja epäilen, että olen kiusannut joukkuekaveriani eli ehtaa HC Tuppurulaista.

Se on Tuppuru HC eikä HC Tuppuru.

1 tykkäys

Eikös se nyt ole aika lailla sama miten päin sen kirjoittaa?

1 tykkäys