Mun puolesta ++Koo sä lähteä lätkimään, menkööt muualle syyttelemään ja riitaa haastamaan!
Jaahas. Tilhi varmisti olevansa soluttautuja.
Heti perään -Derek ja ++Tilhi
Minun tykkäysteni perusteella ette kyllä voi tehdä minkäänlaisia johtopäätöksiä, minä näet tykkäilen viesteistä hyvin paljon. Siitä kertoo myös minun tykkäysprosenttini, joka on koko foorumin suurin (minä tykkään keskimäärin joka kymmenennestä lukemastani viestistä je enemmänkin). Vaikka en olisikaan koko pelissä mukana, olisin silti tykännyt samoista viesteistä kuin olen nyt tykännyt.
Mutta jotta epäilyt, joiden mukaan minä ja Koo olisimme “liitossa” keskenämme, saataisiin haihdutettua, niin taidan vaihtaa ääntäni: –Derek, ++Koo
Mistäs tuollaisen tykkäysprosentti listan löytää?
Muistakaa boldata äänenne, vain boldatut lasketaan.
Tein maaliskuussa tilaston parhaista tykkääjistä, jossa olin kakkosena. Nyt kun tänään laskin tuon tilaston viiden parhaan käyttäjän prosentit uudelleen niin huomasin olevani listan kärjessä.
Nyt on soluttautuja(t) sekoittaneet pakkaa huolella. Mustis on ollut hiljaa. Hämmentääkö kaverin kanssa yksityisviesteillä?
@tilhi n Koo suolaus, oli pelkkää hämmennystä, kun ei tarkoituksella äänestänyt kuitenkaan. Halusiko huomion pois Derekistä? onnistui hyvin jos näin, Bilbonkin kiinnostus lopahti saman tien. Pelkkää sattumaa? ehkä, mutta molemmilla tarve hämmentää.
Välikiitos tuosta tilastosta, mennyt minulta kokonaan ohi, eikä siis liity peliin sen enempää.
Mietin just tässä samalla, että Tilhin toiminta alkaa olla aika epäilyttävää. Pelkkää syytttelyä ja hämmentelyä alusta asti, mutta miksi hän ei ole äänestänyt kertaakaan?
Toisaalta tatesulon ja Koon välillä ei ole ollut mitään syytöksiä tai epäilyjä, ja nyt ensimmäistä kertaa heidän viesteissä mainittiin toinen, kun tatesulo puolusti Koota. Samassa koitettiin saada tutkaa takaisin minuun, joka aktiivisena pelaajana koetaan pahimpana uhkana.
Koo ja tatesulo soluttautujat? Liian läpinäkyvää?
Bilbo löysit itsellesi kyllä hyvän alibin tykkäystilastosta
Enhän minä varsinaisesti ketään puolustanut, mutta Tilhi tuo esiin henkilökohtaisia syitä, eikä pelaa joukkuepeliä. Vaikuttaa vahvasti Ipadeeroslaiselta toiminnalta.
Ei soluttautujat tietenkään varsinaisesti puolusta toisiaan…
Mitenkäs harjoitusleiriläinen tatesulolla tulee koko aika näitä kirjoitusvirheitä? Joko soluttautujan rooli on alkanu liiaksi hermostuttaa tai sitten yrittää paikata taannoista HC Tappura-virhettään kirjoittamalla nyt omanki joukkueen “vahingossa” väärin Joka tapauksessa näillä perustein ++tatesulo.
Oon miettinyt tuota puolustaja/hyökkääjä aspektia. Jotenkin soluttautujalle sopisi paremmin hyökkäävä rooli…
Seiso itse ensin pullotelineenä 10 vuotta ja yritä sitten kohmeisin sormin näpytellä. HC Tuppurun väärinkirjoitusta häpeän loppupelin ajan.
Mites sitä on niin paljon tullut mietittyä, mikä rooli soluttautujalle sopii? Olet tainnut roolisi puolesta joutua miettimään sitä alusta asti… Ja siksi valitsit ihan toisen roolin, koska soluttautuja tietysti esittää muuta kuin on…
Pikkujutut paljastaa… Alkaa jää murtua, kun vähän kokeilee kepillä jäätä…
Toinen hyökkää ja toinen puolustaa?
Nyt punnitaan Derekin sanat. -Tilhi ++tatesulo