-Koo ++tatesulo
Olen ollut rehellinen alusta asti, niinpä otin itselleni roolin jonka tämänhetkinen jääkiekkotaitoni edellyttää. Parhaat pelaa, minun ansioni on kokemus ja ymmärrys, pelin aikana pyrin tsemppaamaan omia, toki nämä soluttautujat sekoittavat rooliani.
Armas ja Mustis alkavat hieman epäilyttämään kun ovat olleet niin hiljaisia. Ehkäpä he keskustelevat keskenään yksityisviestein eivätkä sen vuoksi ehdi osallistumaan niin paljon peliin…?
Myös Joonatan epäilyttää vähän, koska hän kirjoitti esittelyssään pitävänsä kissoista, ja Ipandeerus on koko liigan ainoa kissajoukkue.
Tällä hetkellä epäilyttävin pelaaja on kuitenkin tatesulo, joten –Koo, +tatesulo
Hups, yksi plusmerkki jäi puuttumaan. ++tatesulo
En usko Armaksen ja Mustiksen syyllisyyteen. Selvästi he huomaavat, että meillä on täällä tilanne hallussa, ja ovat siksi taustalla.
Joonatanilta aika hyvä ja pokkaa vaativa veto tuo kissajuttu esittelyssä. Se voi olla joko hämäys, tai sitten tuplahämäys.
Olen edelleen sitä mieltä että huhut soluttautujista on höpön löpöä joka vie huomion tärkeimmästä. Ei ole mitään soluttautujia, vihollisliiga vaan pistänyt huhut liikkeelle jotta meidän tiimi riitaantuisi keskenään eikä itse pelistä tulis mitään! Siitä olen satavarma! Vaan kun valmentajakin on humpuukissa mukana ja jokaisen on pakko joku mainita niin mainitsenpa ++Koo koska niin agressiivisesti minua kävi syyttämään. Sitä saa mitä tilaa! Toivon mukaan tämä hömpötys loppuu lyhyeen ja päästään vihdoin keskittymään itse peliin!
Viittaan ensimmäisessä tekstissäni kissaani Miukuun joka on mustavalkonen. Kirjoittaessani esittelyä en muistanut Ipandeeruksen logoa (joka on kai kopio/muunnelma Ilveksen logosta jos sellaista edes voidaan ajatella olevan olemassa???) joten kaikeksi onneksi Miuku ei ole keltainen
Köh köh. Seuraappas nyt sitä Joonatania tarkemmin mieluummin. Erikoisia selittelyjä, tykkää kissoista, ja kuvittelee Ipandeeros pelin olevan el classico. Ei oo puhtaat jauhot pussissa, varsinkin kun heittää epäilyksen varjon iki-Tuppurua kohtaa. Vanhan sydän särkyy, kun joku aito Tuppurukin lähtee moiseen mustamaalaamiseen mukaan.
Et muistanut… Hmm… Kyllähän nyt jokaisen tuppurulaisen pitäisi muistaa rakkaan ikivihollisen ja paikallisvastustajan logon…
Tapanani on keskittyä omaan pelaamiseen. Mielestäni Ipandeeruksen logossa voi olla vaikka leijona kunhan eivät voita meitä.
@Acetho
Voisimmeko saada tällä hetkellä vallitsevan äänestystilanteen summauksen?
Valinta on vaikea, mutta sääntöjen mukaan on ilmeisesti suotavaa äänestää jokaisena pelipäivänä.
Äänestystilanne
2 Koo (Mustis, Tilhi)
5 tatesulo (Virvelia_kainaloon, Joonatan, Koo, Derek, Bilbo)
Päivä päättyy tänään klo 21:00.
@Bilbo ei muuten ole antanut minkäänlaista selitystä avattarelleen???
Selitys profiilikuvaani löytyy täältä. Sitä paitsi tuo profiilikuva oli minulla jo ennen tämän pelin alkua joten se ei liity millään lailla Ipandeerukseen.
Esität kuitenkin epäilyksiä kissoista pitäviä kohtaan, kenties kokemuksesta?
Vai että hiljaisuus epäilyttää. Kuten aitoon Tuppurulaisuuteen kuuluu, töitä tehdään ja paljon, niin ei sitä silloin kerkiä täällä netissä lätisemään joutavia
En ole ollut perillä El Classicon merkityksestä siitä yksinkertaisesta syystä, että kannatan tosielämässä Tepsiä enkä tapaa käyttää vapaa-aikaani Tapparan pelien kattomiseen.
Nyt herätys saatana! Peli alkaa reilun tunnin päästä ja joukkue on sekaisin kuin seinäkello. Teidän tehtävä on etsiä soluttautujat eikä kapinoida.
Jos yöllä lähtö koittaa niin oma lista epäillyistä on seuraavanlainen.
- Tatesulo
- Derek
- Virvelia_kainaloon
- Tilhi
- Bilbo
- Armas
- Mustis
- Joonatan
Päivä käy iltaan, ja äänestyskin on vielä suorittamatta. Sanon siis: ++Koo