Eli jälleen äänen anto ei ois ollut epäilyttävä, jos se olisi tullut kymmenisen viestiä jälkeenpäin vasta? Nyt se saavutti halutun tuloksen kun Jopeti tuli viestiä laittamaan.
Ja en oikeen tiiä mistä se @Casperi lopulta repi sen äänen mulle, siitä että taas näennäisesti aktiivinen vai (kuten suurinosa muistakin tuossa ekat muutamat viestit, jos niin montaa viestiä edes laittanut)? (Mitä muuten olen jokapelissä ollut alkuun kun hiljaista ollut)
@Virvelia_kainaloon sanoi että kyseessä on tyhmään tyyliseikkaan tarttuminen, mun mielestä on asiallista antaa ääni sille josta ensimmäisenä päivänä jotain konkreettista löytää, jos edes löytää. Lisäksi et reagoinut mitenkään 17h sitten kirjoittamaani viestiin.
Viime pelissäkin alkuun tyyliltään epäilytti nimenomaan VK, myös muita kun minua. Ja taisi myös joku Wrathchildinkin mainita. Jos oikein muistelen aikaisempia hyvispelejä, olen itse ollut Hornan puolella kun muut on häntä syyttä epäilleet. Nyt on taas erilainen kutina.
Nyt jos Horna osoittautuu pahikseksi, niin en ihan vakuuttunut ole myöskään Virvelin puhtaudesta. Periaatteessa myöntäilee kantaani, mutta antaa äänen Nellisille enkä siihen vielä ainakaan perusteita nähnyt. Ja tämä mihin jo viittasinkin kyllä nostatti epäilyksiä.
Anyway, minä olen epäilykseni paljastanut, mielelläni niitä kuulisi lisää muiltakin.
Valitettavasti meikäläisen taloudessa ainoa paviaani tuijottaa peilistä. Mutta on se Aladdin vain mukaansatempaava elokuvasarja, hieno suorastaan.
Toivottavasti ehdit osallistumaan. Tämä on sellainen klassikkoviesti jo, että aina siihen kiinnittyy huomio. Itse käytin hyvin pitkälti samaa viestiä taannoin pahiksena, vaikka sen sisältö kieltämättä totta olikin. Sillä pääsi kivasti pakoon niitä argumentteja, joiden mukaan pieni viestimäärä on epäilyttävä.
Porilainen sananlasku: ollaan hiljaa, saadaan turpaan. Tämä pätee myös peliin: yhden viestin kerho on vielä suuri.
@Casperi Kenen pelikirjalla Nellisi tässä pelaa? Onko aiemmin ollut tällaista tyyliepäilyä, vai imitoiko sinun hyvissuoritustasi rinnakkaistodellisuuden tunturiseikkailussa?
Ei tässä nyt kauheasti Bilbosta ehditty tolkkua ottamaan tällä äänellä, mutta silti -Bilbo, koska enemmän ihmetyttää nyt ++Virvelia_kainaloon. Juttelee niitä näitä, mutta ei huvita vastata minun kysymyksiini.
Ja tiesinkin, että erilainen pelityyli varmasti puhututtaa, mutta pakko ottaa aktiivisempi linja, ettei viestejä ehdi kasaantua läjäpäin. Ja just sillon, kun mulla on aikaa ollut, niin oli tietty hiljaista. Ja ehkäpä tässä alkaa kunnolla pääseen sinuiksi tämän pelin kanssa ja uskaltaa jo vähän hassutellakin.
Ja Horna taisi viime pelissäkin muuten peesailla epäilyttävästi ja oli hyvisporukkaa. Moni epäili pahikseksi, niin minäkin. Tämä siis saattaa olla vain hänen tyyliään. Tai sitten on pahis, joka yrittää toimia samoin kuin viimeksi hyviksenä. Se ei toistaiseksi nyt näytä kovin hyvältä taktiikalta, jos niin on. Minä en hänestä osaa oikein sanoa juuta enkä jaata. Tosin itse en pelannut viimeksi, joten peliä saattoi myös katsella senkin vuoksi erilaisilla silmillä.
Ai en halua vastata kysymyksiisi? En varsinaisesti väittänyt, että liittyisit tapaani pelata. Lähdin kokeilemaan kepillä jäätä, kun mitään konkreettista ei ollut, ja hyvin kevyesti mietitytti tuo viestisi, jota hetki sitten Casperille esittelin. Casperin kelkassa näen sen tietyn riskin, että jos hän pelaa pahiksena samalla tapaa kuin viimeksi hyviksenä, niin sittenhän pahikset vievät ihan 6-0. Lisäksi en tykkää noista kirjoitustyylifiilisjutuista.
Mitäs mieltä @Joonatan@a1r6 ja @tatesulo on tähän astisista juonenkäänteistä? Onko epäilyksiä herännyt, vai odotteletteko sopivaa saumaa iskeä varjoista?
Kyllähän täällä ihan mielenkiintoisia pikku hyökkäyksiä ja vastahyökkäyksiä ollut. Yllättävänkin paljon viestimäärään suhteutettuna. Kuten aina pelin alussa, vaikea muodostaa vielä kokonaiskuvaa, ei minulla ole erityistä epäiltyä. Mietin lähtisikö pahis haastamaan alkuun, ehkä yksi kokeillakseen. Puolustelijat aina herättää erityisen mielenkiinnon, mikä on motiivi puolustaa kanssapelaajaa tässä vaiheessa, kun tietoa on hyvin vähän?
Odottelen yhä tuohon vastausta, et mitä olisit halunnut sitten mun vastaavan siihen viestiisi? Ei siihen nyt paljoa pystyisi sanelemaan, ehkä joku voi harmi mikä sattuma. Siitäkin sitten tultaisiin laittamaan, kuinka taas laittelin vain enempi pelin ohi menevän viestin.
No ei ihan, vähän ehkä. Mutta nyt siihen oli mulla peruste. Jos olisin suorilta heti lätkässyt äänen takaisin, niin se olisi ollut vain kostamisen ilosta. Esitin kysymyksiä ja niihin heikosti tuli vastakaikua vaikka muuten olit paikalla. Siksi vaihdoin äänen sinulle.
Eihän tässä nyt muuta ole kuin sohimista sinne ja tänne. Kokeilen vähän kepillä jäätä.
Liikeneekö sulta @Varilasit jotain muutamaa ajatusta äänellesi?
Niin ensimmäisenä päivänä äänestäminen on monenlaisen roolin omaavalla pelaajalla aika haastavaa. Vähän arvalla mennään, jokin epälyttää monessakin pelaajassa. Data pahasti vaillinaista, monesta pelaajasta.
Täh? No täytyy seurata saanko ääniä paljon ja keneltä. Vai mitä tää nyt oli. Missä vaiheessa olen väittänyt olevani torilla. Ihmettelin siellä päivystäneitä. Täytyy jatkaa änäri -98 pelaamista.