Ihmistynnyrisusi yrittää epätoivoisesti rimpuilla. Toki voidaan varjoäänestää, mutta älkää unohtako totuutta, jonka nuppineulat ja kartta minulle ovat piirtäneet.
Tosin hieman olen kahden vaiheilla, kumpi on pahempi. Tynnyrien sorvaaja vai suutari (ei kala). Pahoja ovat kumpikin. Sanokaa minun sanoneen. Eivät ole edes kynttilöitä ostaneet.
Minulle käy vallan hyvin tuo oikeilla äänillä hyvissä ajoin äänestäminen. Vallan vain en tiedä ketä äänestää, kukaan ei ole oikein liikkunut suuntaan tai toiseen. Pienesti ehkä plussaa saanut meidän kylähullu. Sima on muuten vallan mainiota!
Ostan mieluummin lyhdyn. Eikö niitäkin sinulta saa?
Toki, montako laitetaan?
Yksi nyt aluksi, ja otetaan pari kynttilääkin.
Noniin, tuo onkin se meidän niin sanottu “Aloittelijan pakkaus”.
Mites muuten nyt siellä toriparlamentissa päätettiin, että mitä varjoäänestyksellä saavutetaan? Onko se ikään kuin avauspäivän loppupaniikki, mutta äänestyksen voittaja saa immuniteetin oikeaan äänestykseen, koska on aiempien rinnakkaistodellisuuksien osumat huomioiden todennäköisesti suojelija, vaikkei sellaista tässä kylässä edes asusta?
Minäkin voin olla mukana kuten viimekin pelissä, vaikka olen edelleenkin sitä mieltä että nämä varjoäänestyksen sun muut eivät auta hyviksiä kovinkaan paljon. Mutta kaikki käy ja samanlaisen listan aion myös tehdä kuin viime pelissä vaikkapa huomenna jos materiaalia on silloin enemmän. Tai no, onhan nytkin yli 200 viestiä mutta epäilyksiä ei vielä paljonkaan ole. Mutta yksi asia mihin haluaisin muutoksen on nuo loput, viime pelissä kaikki oli menossa suht hyvin – ainakin luulisin niin – kunnes iltapaniikit alkoivat ja kaikki meni hukkaan. Lopulta lähti kameramies, josta en muuten ole vieläkään toipunut. Niin moni pelaaja on sanonut ainakin kerran sen lauseen: en tykkää iltapaniikeista. Miksi niitä sitten tapahtuu? Olen itsekin monesti mukana niissä vaikka toivoisin ettei ääniä tulisi ja menisi sekunnin välein kuten aina ennen. Mutta mitäpä sitä murehtimaan, ei niitä paniikkeja pysty välttämään. Samalla lailla murehdin viime pelissä ja toivoin koko sydämestäni että ilta pysyy rauhallisena. Vannoin pysyväni epäilyttävimmässä mutta silti vaihtelin ääniä lopussa muiden mukana. Syytä en keksi, niin vain on tehtävä. Toki saattaa olla että hyvis lähtee oli ilta sitten rauhallinen tai ei. Kappas, tämäkin lyhyeksi tarkoitettu puheeni venyi yllätten näinkin pitkäksi, joten minäpä tästä menenkin takaisin sämpylöideni pariin häiritsemästä. Oli muuten hyvää simaa, tulen toistekin. Ja älkää huoliko, jatkossa eivät enää lasit rikkoudu.
@Armas sitä vähän aikaa sitten ehdotti. Tule Armas itse kertomaan.
Ottakaa talteen tulevaa varten.
Tätä koitan sanoa. Hassuttelu sopii pahiksille. Eivät he halua etsiä ihmissusia.
Tavallaan se kameramiehen lähtö ei ollut kyllä tavanomainen loppupaniikki. Kameramies (kuka lie ollut) sai ääniä tasaisesti ensimmäisen päivän aikana. Loppua kohden äänet lisääntyi, koska hänellä oli muutenkin jo ääniä alla. Loppupaniikkia tuli hieman siitä, että hän yritti vielä pelastaa itsensä.
@Koo Saatan olla kynttilähöyryissä, mutta minusta “hassuttelu” on varsin hyödyllistä hyviksille.
Sima oli minustakin ihan hyvää. Uusi avatari ilmestyy peliketjuun. Merkitään muistikirjaan.
Joko sima ehti loppua?
Ei sillä silti pahiksia kiinni saada. Toki se on hyvä tapa kerätä viestejä ettei näytä epäilyttävältä.
Kappas, minulla epäiltyjen listan ekana. Jostain syystä minua alkaa aina pelien alussa epäilyttämään yksi pelaaja ilman mitään syytä. Vain kerran se on toistaiseksi osunut oikeaan, mutta en voi sille mitään. Tällä kertaa se on Treppu. Toivottavasti pystyn antamaan ääneni niin että olen siihen tyytyväinen enkä joudu kiiressä veikkaamaan vaan jotakin muiden mukana.
Voi tietysti olla tynnyriä vasaroivalle vaikeaa matematiikkaa, mutta jos vaikkapa kauppias A tietää olevansa ihminen (sic!), niin olisihan se järjetöntä hänen mutista jostain viestimääristä, pahiksista ja varjoäänestyksistä. Sillä hän vaikuttaa ulkopuolisten silmin joltain kirotulta oliolta (ihmissusi) [ja peliteknisesti kasvattaa pahisten mahdollisuutta saada miinusääniä äänestykseen].
[tosin tässä tapauksessa tällainen tulkittaisiin varmaan oikein hyvismäiseksi, mutta pelin logiikan puitteissa se ei sitä ole]
Ja tuolla tyylillä loitsuja lauleleva pelaa pahojen pussiin. Kyllä ei kyläyhteisön hengen mukaista olisi.