Yhteisöpeli X: Kiekkofanit maaseudulla -peliketju

Ai hyvä, et ole susi. ++Koo

1 tykkäys

Itse lähestyisin asiaa niin, että pahis kävisi erityisen tarkkaan säännöt yms. läpi, ettei tekisi mokia. Joten itse pientä posia tästä Koolle, jonka suhteen olin hieman epäileväinen kun sieltä tynnyrin raostaan vaan sanoi kuikuilevansa.

Kylähullusta olen kyllä vähän huolissani… Hulluilun alle voi piilottaa vaikka minkälaisen roolin. :thinking: Ja mietinpä vain kuinka taverna menettää asiakkaita, jos yksi hullu täällä pitää omaa showta pystyssä.

Tulehan @Dominik49 simalle, niin näytät vähän naamaasi enemmän täällä kylillä. Ja mietin myös osaisiko räätäli jeesailla repeytyneiden penkinpehmusteiden kanssa.

1 tykkäys

Hmmm… Kirjataanpa tämäkin ylös tähän sekatavarakauppiaalta saamaani ensiluokkaiseen nahkakantiseen muistikirjaan. Taverna+tynnyri+?.. Joo.

[offgame]

Jos tätä peliä seuraa joku ulkopuolinen innokkaasti, niin laita ihmeessä viestiä minulle tai Jopetille, niin lisätään sinut Salatavernaan.

[/offgame]

8 tykkäystä

Kuulostaa reilulta kaupalta, oi pohjoisen heimon edustaja Nuti! Juoruja ehdin kertoa vasta myöhemmin, kun on päivän aikana paljon tekemistä.

@Koo Ettekös te pidä mua kylähullua, joten enkö saisikaan puhua “hulluja”? Kannattaa muistaa, että viisas voi hullu ja hullu viisas mutta vain kylähullu voi olla noita kaikkea samaan aikaan!

Ei tästä hullunmyllyn keskeltä ole vielä mitään isoa irronnut, paljon puhetta vähän informaatiota.

4 tykkäystä

Oletkos se sinä, @Treppu ? Suuri visiönääri Juice teki susta oikein biisitkin, viimeinen kylähullu. Pitääkö paikkansa, että olet susi?

1 tykkäys

Ihminen on ihmiselle susi. Ihmissusi on ihmissudelle ihminen.

1 tykkäys

Tämä hahmottuu yllättävän hyvin.

Katsotaan loksahtaako seuraavakin palikka paikalleen vielä tänään.

1 tykkäys

Erikoisesti tynnyrseppä hakkaa puskaa ympäri. Pelkää metsästäjän luotia? Merkitään muistiin.

1 tykkäys

Ja kenkähermanniko siinä vyyhdessä on mukana? Siltä se vähän näyttäisi.

Hmmm, @Treppu oli ainoa joka äänesti vaihtoehtoa “Auuuuuuuuuu”. Haluaisiko pahis nostaa itseään valokeilaan noin? Olisi kyllä ovelaa peliä. Treppu on ollut muutenkin ehkä epäilyttävin tämän vauhdikkaan alun aikana, ja voihan sen äänen aina vaihtaa.

–Petri
++Treppu

Nyt täytyy muuten muistaa ottaa pullat uunista ajoissa. Tuoreita pullia olisi siis tarjolla, kuka haluaa maistaa? Kaksi yhden hinnalla!

3 tykkäystä

Täältä tullaan! Ovat kyllä makoisia. Eli lieni ne jauhotkin ihan puhtaita. :face_savoring_food:

Kylähullu ulvoo kaduilla kuin susi. Riittäisikö äänihuulet myös yöllä ulvomiseen?

6 tykkäystä

Onko kaikki jo ottamassa simaa? Ajattelin viiteen asti olla päivystämässä kalakojulla, mutta ei täällä liiku kukaan.

Otan kalat mukaan ja siirryn tavernaan, ehkä simasuiset kyläläläiset ostavat pari suolasta silakkaa aamupalaksi.

3 tykkäystä

Mitäpä jos alettaisiin ihmissusijahtiin?

Pahikset pääsevät nyt liian helpolla ja voivat vain naureskella omassa salaketjussaan.

Missä se ulvova mylläri piileksii?

1 tykkäys

Miten olisi äänet sovittuun kellonaikaan mennessä, ja sitten katsotaan, mitä tapahtuu? Vähän kuin varjoäänestys, mutta oikeilla äänillä.

3 tykkäystä

Minä oon mukana!

Mitä vaan, jotta ne hirviöt saadaan kiikkiin. Kuka minulle myi valkosipulia kilokaupalla? Eiväthän ne mitään auta!

Kaikki käy.

Vaikka ensimmäisenä päivänä todennäköisesti huti tulee niin hyvä olisi silti jo haastaa. Siitä voi jatkoa ajatellen olla etua. Nyt on menty vähän hymistellen ja se sataa pahisten laariin.

Mukana olen minäkin.

Näkijälle voisi yrittää ehkä myös kerätä epäilyttäviä nimiä. Hänen ei tietenkään ole järkevää paljastaa itseään ennen kuin hän löytää ihmissuden. (Näkijä voi tietysti oikein huonolla tuurilla pudota pelistä niin, ettemme tiedä hänen pudonneen.)

Ymmärsinkö oikein, että Näkijän ominaisuus ei ole kertakäyttöinen? Hän voisi hyödyttää susijahtia myös julkaisemalla riittävän ison joukon varmoja hyviksiä. Joku ihmissusi voisi tietysti valehdella olevansa näkijä mutta sellainen ei kannattaisi kuin vasta pelin loppupuolella? Valheella olisi lyhyet jäljet.

Olet ymmärtänyt oikein, eli näkijä voi joka yö ennen putoamistaan kysyä yhden pelaajan roolia pelinjohdolta.

2 tykkäystä