Yhteisöpeli X: Kiekkofanit maaseudulla -peliketju

@Nellisi ei hän sinulla ole tuotteita joita ,voi myös minun puodistani löytyä? Anniskelu luvat kunnossa?

Tokmannin avajaisista perinteisesti niitä on jonotettu. @Acetho jotain kerrottavaa? MIhin tulee seuraava putiikkisi?

1 tykkäys

Ei ilmeisesti tällä naamalla saa palvelua kylän sekapuodissa, no eipä siinä sitten.

Kävin metsänlaidalla tutkimassa ja löysin pari mielenkiintoista villiyrttiä ja mustikoita. Mä luulen että marinadi on viimeistelyä vaille. Mulla on tuossa White Angusta vielä riittävästi tälle päivälle, löytyisikö raatiin makutuomareita ja miten toivotte pihvin kypsyyden?

Moro moro!

++Armas

4 tykkäystä

Kyllä kun omin pikku kätösine tehdyn luodin ampuu myös omin kätösin tehdystä haulikosta niin siihen kaatuu kuin kaatuukin mikä vain. Vielä kun tietäis ketä lähteä jahtaamaan. Innokkaita metsälle lähtijöitä? Ties mihinkä sielä törmäisi.

Ja kiitos ämpäreistä, täytyy niihin viritellä jotakin syöttiä. Oliko @louskutin sinulla kala kaupan vai syökö sudet mieluummin @Casperi n lihaa? Ja vielä melkein tärkein unohtui, kai @Bilbo myyt berliininmunkkeja tähän nälkään?

Ja apteekin suuntaan vielä, samalla kun tsekkaat sidetarpeita, katso löytyykö hyllyn perältä ukonhattua. Kuullut huhua sen joihinkin susiin vaikuttavan. Muuten tulee kohta ääni perässä, jos apteekkarilta tarvii näin kauan tilauksia odoittaa.

2 tykkäystä

Jahas annoit äänen. Täälläkin ollaan valmiita,lähtemään tähän leikkiin.

++Treppu

2 tykkäystä

Kävisikikö Hopearuutana? Olisi kalaa ja hopeaa.

Kaupastani löytyy monenmoista kalalajiketta, tervetuloa poikkeamaan.

1 tykkäys

Maltahan vielä hetki, täällä vasta järjestellään tavaroita. Pippurimylly sattui silmiin, mutta pippuri itsessään vielä hakusessa!

Hei! Mulla on tällainen pieni putiikki heti pienen puron jälkeisen niityn edessä. Täältä löytyy yhtä sun toista, mutta vielä järjestellään tavaroita.

Ei pippurimylly kiinnostaisi?

3 tykkäystä

Ukonhattu??? Sidetarpeita löytyy. Ja muita sellaisia tarvikkeita joita saatat tarvita.

Vaihdatko pikkusinttejä vaikkapa hmm…, no löylykauha tuossa näyttää lepäävän? Oliko täällä missään saunaa? Ajattelin laittaa sinttejä kylän kulkukoirille murkinaksi. Ovat kasvavaa sorttia, niityn reunamilla olin aamuhämärissä huomaavinani tavallista suuremman koiran. Saavat apetta.

1 tykkäys

Ei sattuisi ihan kuuppaa olemaan, siitä voisin askarrella hatun. Löylykauhakin käy, joskaan saunaa en ole vielä nähnyt. Onko tavernassa sellaista?

Harmi että Screeni hävisi, oltaisi voitu porukalla katsoa legendaarinen Teen Wolf-elokuva.

++Jopeti

++Jopeti

2 tykkäystä

Nyt mielipuoli lääkkeet!!

2 tykkäystä

Jaa pelinjohto pihalle :laughing:

2 tykkäystä

Muistakaa mitä olen sanonut päättäjistä!

3 tykkäystä

Korjaan kylähullu. Mielipuoli olikin jossain toisessa universumissa.

1 tykkäys

Entinen mielipuoli, nykyinen kylähullu. Ero on kuin veteen piirretty viiva. Mitä isompi laiva, sitä isompi viiva.

3 tykkäystä

Lyhdyn valossa toisesta todellisuudesta saapuvat fantasiahahmot paljastuvat. Meiltä myös soihtuja susivainoihin! ++louskutin

1 tykkäys

Moi moi!
(Note to self: älä ole paikalla ensimmäisenä.) Aina Trubadurix-raukka sidotaan puuhun

3 tykkäystä

Morjesta vaan tännekin! Eipä yllättänyt, että kylähulluhan se täällä on heti keuhkoamassa.

3 tykkäystä