Yhteisöpeli X: Kiekkofanit maaseudulla -peliketju

Kyllä täältä löytyy munkkeja joka lähtöön, vaikka vain yksi leipuri tätä leipomoa pyörittääkin.

Toistaiseksi ainoastaan @Dominik49 on pysytellyt hiljaa. Jännittääkö pahispeli vai mistä kiikastaa? No nythän sinä aloitkin heti kirjoittamaan. Casperi ainakin samalla pelityylillä kuin aikaisemmin, myös Acetho ja Virvelia_kainaloon sekä Joonatan pelaavat melko samalla lailla kuin ennenkin. Toki kaikki he ovat olleet myös pahiksia. Taidan käyttää taas samaa taktiikkaa kuin viime pelissä, että äänestän epäilyttävintä loppuun saakka ensimmäisenä päivänä. Uskon taas että voimme saada pahiksen kiinni, ei se viimeksikään niin kaukana ollut.

Kun täällä kerran pelinjohtoa äänestellään niin laitetaan ++Petri. :stuck_out_tongue: Ei tämäkään peli pääse eroamaan aikaisemmista liikaa.

5 tykkäystä

Varo ettei talos pala!

1 tykkäys

Nyt kloppi suu kiinni ja korvat auki, kun vanhempi puhuu? Miks sulla on muuten noin iso suu ja isot korvat? Sä muistutat ihan yhtä Punahilkan hahmoa mutta ketähän? :thinking:

@Treppu ainakin lähtenyt peliin hyvällä otteella. :+1:

1 tykkäys

Onko kauppa käynyt, ovatko jauhot jo lopussa? Täällä olisi kaksi säkkiä vastajauhettua vehnää!

1 tykkäys

@louskutin kauha oli ainoa mikä löytyi. Ota tai jätä. Toki vaihdossa ne sintit. On mulla täällä toki ihan aito sombrero jos hattua kaipaat. Hinnasta voin keskustella, mutta sinteillä se ei lähre!

@Casperi nyt löytyi Curry! Oliko sulla kanaa siellä? Rosmariinia myös näkyi hyllyssä.

Mää lähden ny tavernaanpäin. Simaako siellä oli tarjolla. :slight_smile:

1 tykkäys

Vastaus on epäilemättä Punahilkka, mutta sitä ei taida tästä pelistä löytyä. :thinking:

1 tykkäys

Punahikka pikemminkin kuha oot maistanut @Nellisi “simaa”!

1 tykkäys

Sienimies :point_right:t2:, kynttilämies :+1:t2:

2 tykkäystä

Otan kauhan, vaikka sitten äyskäriksi veneeseeni. Sinttejä vastaan tietysti.
Katsellaan sitä hattua myöhemmin, jos kovasti lämpenee.

1 tykkäys

Juhannussimaa?

1 tykkäys

Hyvä! Saa kulkukoirat murkinaa.

Onpa villi meno täälläpäin kylää. Vastaan tulee kylähullua ja joku sitoo pelimannia köydellä puuhun. Nuti se on. Loppuu tommonen!

++Nuti

2 tykkäystä

Uskotko oikeasti, että arvontalaulu olisi antanut kaksi kertaa roolin jossa olisi mukana pahistiimissä? On mahdollista , mutta en mä oikein tiedä. Pitää katsoa mitä tapahtuu. pelin aikana.

Enkä nyt siis puolustele yhtään. Kunhan pohdin ajatuksella.

1 tykkäys

Tästä saisi vaikka mitä laulua aikaseksi, mutta päällimäinen säveleni on tämä: eihän se mitään tarkoita.
Minä olin heti pelien kärkeen pari kertaa pahis.

Kyllä voi, oli jokseenkin epäilyttävää toimintaa!

En tiedä onko tuolla Joonatan myllärilläkään puhtaat jauhot pussissa! Näyttivät oudon värisiltä, kun tuossa edessä kulki säkkinsä kera.

No ei tuo oikein mitään muutakaan ollut. Mistähän löytäisitte lääkkeet tähän kiipeliin? Pilleripuodistasi?

Mää otan Rosmariinin ja myllyn, saat vaihdossa illalliseks muita isomman pihvin, ettei vaan nälkä pääse yöllä yllättämään.

1 tykkäys

Okei. Tätä en tiennyt tai muistanut, en ole alusta asti ole kekkereihin osallistunut.

Ja sinä epäilytät minu yhtä paljon kuin moni muu pelaaja,tässä vaiheessa peliä.

Olen sivitysnyt apteekkari. Asian mukaista ja vaivoihin sopivia tarvikkeita myydään. Saa tulla ostoksille…

1 tykkäys

Onko kynttilät tehty jo valaisemaan tätä kylää? Vaihtokauppaa voidaan aina harkita…