Yhteisöpeli X: Kiekkofanit maaseudulla -peliketju

Ihan tavallista (korkealaatuista tietenkin) vehnää se oli. Onneksi kelpasi Bilbolle, niin ei tarvinnut edes yrittää sinulle myydä.

Hyvä sitten! Parempi se, että menevät leipurille niin saadaan parempaa leipää. Ei mulla ole edes uunia. :slight_smile:

1 tykkäys

Joo, meiltä on tulossa markkinoille suuri öljykynttilä- ja myrskylyhtyvalikoima.

3 tykkäystä

Fish and chips olis kova, mutta mistäs ihmeestä ne “sipsit”?

Kuka täällä perämettässä mitään luvilla tekee? Tavernan päätuote on huippulaadukas sima. Saattaa toki olla, että simaisen illan jälkeen täytyy poiketa apteekkarin jutuilla.

Tervetuloa vain @Acetho, Tavernan ovet ovat auki yömyöhään.

Enpäs ole jokaista rakennukseni kolkkaa vielä tutkinutkaan ennen tätä. Tiedoksesi @louskutin, että tavernan takana oleva pieni tönöpahanen on kuin onkin sauna. Taidan tosin tehdä tästä bisneksen, eikä sinne niin vain ilmaiseksi marssita. Olen meinaan vähän huolissani bisneksistäni, @Virvelia_kainaloon vei mun duunini ja kauppa näyttää hällä käyvän…

6 tykkäystä

Kiitos, täällä ollaan! Mitäs kavereita tuonne tavernan seinälle on kehystetty tauluihin? Toinen näyttäisi silmälasipäiseltä herrasmieheltä ja taustalla pilkottaa Hakametsä. Mutta tuo toinen näyttää vihreältä sammakolta. Olenko tavannut heidät jossain? No, ehkä jossain kaukaisella saarella kauan aikaa sitten.

@Casperi kiitos vaan isommasta lihakimpaleesta, odotan innolla!

1 tykkäys

On 21,4% (3/14) mahdollisuus, että Armas on pahis. Mielestäni noin hyvällä prosentilla ääni jo kannattaa antaa.

2 tykkäystä

Minusta myös kuulosti keskipäivällä siltä, että joku soitteli kylän laidalla viulua ja kappale vaikutti Teräsbetonin euroviisulta. Missä miehet ratsastaa, siellä kuuluu susien ulvontaa. :wolf: :notes:

2 tykkäystä

En voi ottaa kunniaa nykyisestä sisustuksesta, kaikki oli paikoillaan jo saapuessani.

@Armas, koskas tulet vetämään keikkaa?

Ei kai sentään kuutamokeikkaa?

1 tykkäys

:scream:

Jos Armas aloittaa “hopeinen kuu luo, merelle siltaa” :notes: niin en kyllä toiselle keikalle enää ota! :grimacing:

1 tykkäys

Mutta melkein 80 prosentin mahdollisuus, että ei ole. Melkoista!

Olen saanut urut raahattua pihalle ja aloittelen tässä kohtaa hyvällä vanhalla kappaleella.

4 tykkäystä

Tännehän oli ilmestynyt hassuttelua. Eikä siinä mitään pahaa ole.

Treppu voi vetää kylähulluna sellaisen pahisroolin, ettei oikein kukaan uskalla epäillä. Varilasit antaa hienosti painetta. Voit Treppu olla varma, että tarkkailen sinua tynnyrin aukosta.

3 tykkäystä

Oli niin hyvä kappale, että:

-Armas

1 tykkäys

Kosto

-Jopeti

++Armas

1 tykkäys

Hei! Se on mun ja Nellisin tynnyri! Ulos sieltä!

Tosin sua on helpompi pitää silmällä, jos oot siä tynnyrissä. :thinking: Paljastuu ihmissusi melko nopeasti, kun tynnyri räjähtää tuusan nikotiinipitoiseksi pussiksi.

Tässä odottelin, että marinaadia olisi tullut joku maistamaan. Nyt nuo lihat on kyllä jo muhinoituneet liaaksi. Saisikohan ne hyötykäytettyä jotenkin vai heitänkö suosiolla metikköön? Tässä odotellessa seurasin kylän tapahtumia ja muutama kysymys heräsi:

Mazzus
Tarvitko apua jos on kova kiirus, minulla olisi tässä hetki aikaa ennenkuin alan valmistamaan illallista? Osaan käsitellä veitsiä.

Louskutin
Sinulla tuntuu monelle olevan asiaa? Onko varastot täynnä ja pula maksavista asikkaista? Saitko mitään aikaan? Kylässä on 3 kauppiasta, luuletko että kaikki pelaa rehdisti?

Horna
Miksi sinulla on apteekkarin suuntaan kovasti asiaa? Onko hän lääkkeineen uhka sinun tekemiselle?

Koo
Kannattaako kylähullun tekemisillä liikaa päätää vaivata?

Nellisi
Osallistutko myös kädenvääntöön? Kumpi ensin kädenvääntö vai sauna? Pelimannin-shown jälkeen olisin vapaana ja ehkä jopa pientä virikettä vaille. Miksi pelkäät vaatteidesi puolesta?

Varilasit
Mitä mieltä olet meidän suutarista? Mä tarvisin uudet bootsit, ja en tiedä uskallanko luottaa.

Nuti
Mitä kuuluu?

Joonatan
Mitä mieltä olet, että kylän kokenein kaupparatsu epäili sinua ja jauhojasi? Kylän jauhomestarina itse olisin verisesti suutahtanut.

Tässä samalla listani.

4 tykkäystä

Hyvää kuuluu. Ja vanhasta taskuradiosta kuuluu Ylen Kiekkokierros melkein häiriöttömästi. Ajattelin lähteä tavernaan simalle.

1 tykkäys

Jaa a. Nuti ei ainakaan tässä vaiheessa peliä ole esittänyt mitään kauhean raskauttavaa. Suutarin seuraavia peli liikkeitä odotellessa, taidan siirtyä pikku hiljaa tavernaan, mikä boogie siellä on. Kylähullu kenties riehuu edelleen? En kuitenkaan karaokeen taida kovin helposti lähteä saatika juoma iloitteluun . Sillä jostain olisi elantonsa ansaittava.

1 tykkäys

Tutustun tässä kyläläisiin. Kalassa on se on ongelma, ettei se säily kauaa, joten yritän löytää asiakaskuntaa. Suolakalaakin suunnitelmissa, jos @Acetho saisi kauppansa järjestettyä ja sieltä suolaa löytyisi.

En nyt vielä suoranaisesti kauppiaskuntaa epäile sen enempää kuin muitakaan.

1 tykkäys

Ei kuulu kädenvääntö mun vahvuuksiini. Mutta niinhän se menee, että ensin hikoillaan ja sitten saunotaan. Joten halukkaat saa ilmottautua.

Enkä erityisesti pelkää vaatteideni puolesta, mutta mistäs sitä tietää millainen ammattitaito kylän räätälillä on ja neula ja lankakaan ei varsinaisesti niihin vahvuuksiin kuulu ittellä.

Mitenkäs sun tarjoiluhommat? Pitäiskö pihvit tarjoilla tavernan puolella ja tuotto puoliksi?