Oletko mustajärven pate?
Jos olen, syytän Elisabeth Rehniä.
ÄÄNESTYSTILANNE
Pakkasta -38, Tuuli itä 8m/s, Helvetin kylmä
3 Nuti (Varilasit, Ilves1931, 000)
Lähdössä Nuti 3 äänellä. Yö laskeutuu sunnuntaina klo 20.00!
Kellään muulla ei ole ääniä. Asia pitää korjata nyt.
@discobot heitä 1d14
10
Lahjomaton koneäly epäilee Hakkuria.
++Hakkuri
Mistä listasta otit tuon?
No ihan sama
++Hakkuri
Ajattelin juuri missäs Hakkuri mahtaa olla, mutta taitaa olla kalassa.
Missäs kaikki muut on? Pari pelaajaa vasta kirjoittanut ketjuun. Kukas se oli viime pelissä joka sanoi, että pahikset tuppaavat tulla nopeasti ketjuun, onko nyt eri, että pahikset ovat hissukseen
Aloitusviestin lista, josta jätin itseni välistä.
Eikös se ole aika selvää kuka taikinaan kusi. Siitähän on levinnyt kuvamateriaalia Internetsissä.
++Ilves1931
Epäilyttävä peesaus
Pistetään muistiin
Minä aion tällä kertaa houkutella Mazzusin mukaan AY-liikkeeseen!
++Mazzus
Sieltähän ilmaannuttiin kuin tilauksesta kun mainittiin pahikset. Suojeletko toista karhunpesäläistä Nutia, ja koitat saada porukan äänestämään minua?
Minun mustamaalaajieni äänestäminen voi olla ihan hyvä idea.
Tietotekniset ongelmat rajoittivat kommunikointia, mutta ne on nyt selätetty kuin Pattayan morsian konsanaan.
Onneksi muija ehti parsimaan välihousut ennen lähtöä, sillä jos pakkanen vielä kiristyy, joudun pian vetämään ne jalkaan!
Pahus, nötkötit on jäässä…
Päätin lähteä tähän peliin uudenlaisella strategialla. Pyrin nyt pitämään ääneni koko ajan jollakin, sillä usein on käynyt niin, etten loppukahinoissa ehdikään enää päättämään ketä äänestäisin. Nyt ääneni on ollut jo muutaman tunnin ei kenelläkään, joten korjataanpa asia hetimmiten.
++Jopeti
Ja tätä ääntä en helpolla vaihdakaan. Sen verran erikoista tekemistä Jopetilta tähän asti. Voisin jopa uskoa tuon olevan pahiksen hämmentämistä. Kylähulluun osumistakaan ei tarvitse pelätä ainakaan ekana päivänä; parempi se on kuin hyviksen lähtö.
Ehdin jo tuossa aamulla testata kylän hiihtoladut. Eivät olleet mitä parhaimmassa kunnossa, mutta ainakin paremmassa kuin oman pihani laduntapaiset urat tuolla jossain kaukana Finlandiassa. Nyt tarvitsen välittömästi kuumaa kahvia sekä kuuman (lämpimän) suihkun tai uhkaan paleltua pystyyn. Illemmalla vielä kalaan ja sen jälkeen seuraamaan paikallista jäätanssiesitystä.
3 viestiä ja kauheaa hämmentämistä?
Selvä😅
Kaksi ekaa hassuttelua ja viimeisimmässä annan äänen. Nyt en ihan ymmärrä, mutta harvemmin mä mistään mitään ymmärränkään.
Ps. Ekasta viestistäni jopa tykkäsit? Eli tykkäät siis hämmentämisestä? Vai?
Ei se määrä vaan se laatu.
Eli jatkossa mazzuksen linjalla kolmannessa viestissä kaikki pahikset selvitetty ja pelkkää peliä koskevaa viestittelyä?
En mä nyt oikeasti tiedä miten olen hämmentänyt porukkaa?
Tervehdys vaan kaikille muillekin tavallisille kyläläisille, sekä Mr. Callahanille.