Perustetaanko me Pohjois-Alaskan puolustusliitto PATO?
En sanonut kauheaa hämmentämistä. Jottet nyt ottaisi ääntäni liian vakavasti (en tiedä otitko) voisin tarkentaa, että se ei ollut yhtä paljon hassutteluääni kuin Armaan ääni mazzusille, mutta kuitenkin huomattavasti enemmän hassutteluääni kuin Violetin_kolmospaidan ääni Ilves1931:lle.
Eiköhän tuolta vielä joku pian nosta pahisosakkeitaan äänen arvoisesti.
Tai sitten ei.
Nyt fisuja narraamaan.
–Jopeti
Ehtii sitä sittenkin äänestämään myöhemminkin.
Tämä oli hyvä. Mutta pahismaista siitä huolimatta.
Joo huomasin, että olin lisännyt tuon “kauhean” itse. Mutta äänesi otin vakavasti, koska tarkoitukseni ei ole ollut hämmentää, enkä ole mielestäni hämmentänyt.
Sepäs oli nopeaa!
Ja miten niin hassutteluääni? Mazzusta haluan savustaa!
Mu ei haittaa, vaikka tänne saataisiin vähän lämpöö.
Jos saat mazzuksen tai Tonzan mukaan, niin käy kyllä.
Bilbo sähköä. Tulee mieleen se Lipsasen pojan kipale. Tuuliviiri vai mikälie.
++ Bilbo
Sähköä = sählää.
Ajatukseni olisi se, että liiton muodostamisessa mukaan kutsuttavien päättämisessä arpa olisi nyt vähän suuremmassa osassa. Viime pelissä vain Casperi suoritti arvonnan, mutta nyt jokaisella kerralla arvottaisiin esim. kolmen nimen kesken, ketä mukaan pyydetään. (Mazzusia ja Tonzaa ei maksane vaivaa pyytää, jos vanhat merkit pitävät paikkansa.) Pahikset eivät pääsisi ylimiehittämään liittoa.
Tompan Cruise näyttelemään pääosaa tähän tehtävään.
Nimittäin se on “Mission Impossible”
No, onhan tähän totuttu! Ja tämäkö pitäis kostaa. Mitäs se statistiikka sanoo sinusta, yleensä ja taas pahis?
Valitan, että viihdyn nyt lohien parissa paremmin. Ja kun nyt puhuttiin siitä PATO:stakin. Nyt vois olla sen aika eli olen kyllä suostuvainen, jos hyvä liittouma löytyy. Tosin viimeksi ei oikein purrut pahiksiin. ![]()
Kuitenkin olen yleensä pärjännyt peukuttajan eli @Nuti n kanssa, mutta Jopeti, aina arvoitus?
++Jopeti
Äänestä sitten Discobotia. ![]()
Liittouman onnistumisprosentti on kuitenkin 66,67%. Esimerkiksi lauantaina voisi muodostaa sen. Voisin itse arpoa (esim.) kolmesta nimestä ensimmäisen jäsenen, joka tekisi seuraavan arvonnan jne. Eikä minun tarvitse olla edes liitossa mukana, jos pahaksi epäilette. Voin laittaa homman alulle ja olen mukana, jos minutkin satutaan siihen kutsumaan. Reilu peli?
Jopeti vastasi nopeasti ja vastasi kuten hyviksen mielestäni kuuluikin tuohon vastata. Minusta kai jää nyt pahismainen kuva kun tuossa vähän sähläsin, mutta ei voi mitään.
Liittoa en toki edelleenkään vastusta, mutta minua ei edelleenkään kannata siihen mukaan kutsua.
Tehdään kysely, jossa haluton saa ilmaista, ettei mukaan aio lähteä. Arvotaan lopuista. Ehdottamallani, tai jollain paremmalla, tavalla.
Haiskahtaa vähän myös, miten sen sanoisi, hullun hommilta…
Voi olla, että osalla jäi, mutta mielestäni tuossa nyt ei varsinaista sähläystä ollut. Ehkä vähän ja se taas kääntää sun osakkeita plussan puolelle. Pahikset kun tuppaavat olemaan loogisia varsinkin alussa.
Toki 3.osapuoli ehkä, mutta en usko. Toki en tässä vaiheessa tiedä mitään muutakaan. Mutujakin on syntynyt vasta varsin vähän.
Mitäs @Jopeti oletko pahis.
Mites @Bilbo saavuit ”epäilemään” jopetia ja ennen kun olin tämän nähnyt niin ääni oli jo otettu pois ![]()
Teitkö pesäeroa jo pahis kaveriin ?
Pistän taas merkintöjä talteen ![]()
Ja tällä välin @Jopeti tuli vuorostaan kertoon että bilbo ei oo pahis ![]()
![]()
![]()
++jopeti
Niin, olisko Bilbo hullu? Katotaan, katotaan. Toistaiseksi pysyn kannassani ja ääni Bilbolla