Yhteisöpeli XIX: Once upon a time in Alaska - peliketju

-Hakkuri

++Bilbo

2 tykkäystä

Aattelin, etten puutu tähän enkä epäile sinua ainakaan heti alkuun, kuten olen aiemmin tehnyt. Mutta nyt on taas ihan pakko…

Minä, kun äänestän Hakkuria Nutin perässä niin se on peesausta, mutta kun Varilasit, Ilves1931 ja 000 äänestivät Nutia Bilbon perässä niin se oli painostamista?

2 tykkäystä

-Hakkuri
++Tonza

-Nuti
++Jopeti

Alkaa jo silmää painaa, kun on ollut aikamoinen päivä. Lohia tullut mukavasti. Mutta olis kiva saada huomenna joku kaveri tänne lohijoelle. Mieluumin hyvis, mutta saa olla pahiskin. Siinäpä sitten narahtaa.

2 tykkäystä

Puhhuu ku Ruuneperi ja äänestää ku Sven Tuuva. :slight_smile:

No oli tuo mielestäni hieman outoa, että muiden antaessa ääniä toistensa perään samalle henkilölle niin se on painostamista ja kun minä teen samalla tavalla niin se on peesausta.

Ehkä tuo on sitten sitä hyviksen epäloogisuutta? Silti tuntui kuin minua mustamaalattaisiin.

Ehkä olen alkanut ottaa peliä liian tosissani. Himmaan hieman.

2 tykkäystä

Voisin lähteä tulemaan. Onko se mihin suuntaan tästä motellin kulmalta?

2 tykkäystä

Jaa että nyt vetäydyt hiljaisuuteen odottamaan että äänet kerääntyvät jollekin toiselle :thinking:

Joo, ei tuu tapahtumaan ainakaan mun osalta. Viimeksi koko konna klaani taisi olla liittoutumassa.
Annetaan nyt jolle kulle ääni, olkoon se sitten vaikka… rumpujen pärinää… vanha vainoojani Nuti, joka epäili mun tutkien toimivuutta.
++Nuti

5 tykkäystä

En epäillyt. Olen varma, etteivät ne toimi.

3 tykkäystä

Kyllä minä hänet näin. Ihan tuli luokseni kysymään mikä homma. En havainnut olemuksessaan mitään vilpillistä. Puhui hyvismäisiä sanoja. Kasvoillaan oli hyvismäinen ilme, ja elehti käsillään hyvismäisesti.

Tähän on olemassa useampi oikea vastaus. Mutta mikäli tarkoitit olenko kylähullu, siihen on vain yksi oikea vastaus: en ole.

1 tykkäys

No nyt tuntuu ja tarkoituksenmukaiselta provosoinnilta.

Olet sittenkin 3.osapuoli tällä kertaa?

…tuntuu jo

Tuttu tunne. (Nyt pitää vähän hillitä viestitahtiani.)

2 tykkäystä

En ole hullu enkä pahis .
Roolini on jälleen kerran tavallinen hyvis ( toki tarkkaa rooliani en tiedä).
En käsitä millä järjellä mun kohdalla arpa osuu aina perus hyvikseks :tired_face:

1 tykkäys

Jos mä nyt olen yhtään hollilla, niin on tänne 5 mailia hyvinkin. Suunnaksi vaan Salmon Creek. Täällä on isohko erämaamaja, jossa on keittiö ja ihan kunnon tupa. Tänne mahtuu ihan hyvin. Punkatkin löytyy useammalle kalamiehelle. Jonkinlainen saunakin on tuossa 50m päässä. Onkohan suomalaiset olleet täällä ennenkin.

3 tykkäystä

Hakkuri tupsahti ketjuun aika muina miehinä, pitkän hiljaisuuden jälkeen. :thinking: Oliko tämä jokin peittely-yritys, että hän onkin itse asiassa ollut pahanteossa?

++hakkuri

2 tykkäystä

Alkaa kiinnostaa, voisin tulla. Tuleeko hyvin kalaa?

2 tykkäystä

Loistavasti tulee, ei täällä nälkään kuole. Joku vois ottaa janojuomia mukaan tännepäin tullessa. Tuossa alle metrin rantavedessä pyyhälsi tänään satalukuinen punalohiparvi. Semmoisia 3-4 -kiloisia. Muutakin löytyy. Ihan jo huominen jännittää!

3 tykkäystä