Yhteisöpeli XIX: Once upon a time in Alaska - peliketju

Mikä ihme teitä vaivaa, miksi olette kylän toisen kalastajan kimpussa?

1 tykkäys

My bad. Tuntui vain, että vaihdoit ääntä heti, kun minäkin vaihdoin mutta olihan siinä välissä kirjoittamasi viesti (82), jossa perustelit ääntäsi Tonzalle.

1 tykkäys

Kuka se toinen on?

En tiedä, miksi se sinua kiinnostaa?

1 tykkäys

Sanoit “…toista kalastajaa”. Luulin tietoa löytyvän, mutta ilmeisesti ei.

Korjaan, sanoit itseasiassa “…toisen kalastajan…” jos ihan pilkuntarkkoja ollaan.

Kaksi kalastajaa kylässä on, tänään on toisella ainakin ollut antoisa päivä.

1 tykkäys

Voisivatko kaikki kalastajat nyt nostaa käden pystyyn? Tiedetään sitten keneltä täällä saa aineksia kalasoppaan. :yum:

3 tykkäystä

Huomenna voitaisiin koettaa narrata purotaimenta, mää ja Tapparan mies.

Mikä ihmeen Tappara? Eikö teillä ole kalanperkuuveitsiä?

Ihme sakkia…

1 tykkäys

Mieluummin voisi kätensä nostaa ne koukunsuoristajat…

1 tykkäys

Mikä siinä Nutissa kaikkia niin hirmuisesti epäilyttää?

1 tykkäys

Ei haluta nähdä vaivaa vaan mennään siitä, mistä aita on matalin.

1 tykkäys

Mitä vanha Bourbon-sieppo @mazzus ? Nyt ollaan taas Bourbonin luvatussa maassa, luulisi innostavan sinuakin enemmän? Yksi viesti jossa kävit nappaamassa kätevästi äänen Nutille, vähintään epäilyttävää.

2 tykkäystä

Jos totta puhutaan, olet aivan oikeassa. Mutta juuri nyt on ajatukseni parin tuhannen kilometrin päässä Suomesta, ymmärtänet missä. Juuri nyt tämä peli vaikuttaa hieman toissijaiselta, jos olen rehellinen.

7 tykkäystä

Myönnän, että itselläni on samoja keskittymisvaikeuksia ja yritänkin heitellä ketjuun satunnaisia huomioita tässä vaiheessa.

3 tykkäystä

Tehdään tästä helppoa. Mä perustan liittouman, ketkä lähtee mukaan? Mä haluaisin, että sä, @Armas ja @Casperi oltais liittoumassa. Sopiiko tämä teille?

5 tykkäystä

Nyt on kovaa puhetta entiseltä liittoangstaajalta! Tämä täytyy katsoa, meni miten meni, eli ehdottomasti mukana!

3 tykkäystä

Mä en kaikkia liittoon otattaakaan, jotain rajaa sitä olla pitää.

Sun kanssa, ihan mihin tahansa taisteluun.

-C

6 tykkäystä