Mikä ihme teitä vaivaa, miksi olette kylän toisen kalastajan kimpussa?
My bad. Tuntui vain, että vaihdoit ääntä heti, kun minäkin vaihdoin mutta olihan siinä välissä kirjoittamasi viesti (82), jossa perustelit ääntäsi Tonzalle.
Kuka se toinen on?
En tiedä, miksi se sinua kiinnostaa?
Sanoit “…toista kalastajaa”. Luulin tietoa löytyvän, mutta ilmeisesti ei.
Korjaan, sanoit itseasiassa “…toisen kalastajan…” jos ihan pilkuntarkkoja ollaan.
Kaksi kalastajaa kylässä on, tänään on toisella ainakin ollut antoisa päivä.
Voisivatko kaikki kalastajat nyt nostaa käden pystyyn? Tiedetään sitten keneltä täällä saa aineksia kalasoppaan. ![]()
Huomenna voitaisiin koettaa narrata purotaimenta, mää ja Tapparan mies.
Mikä ihmeen Tappara? Eikö teillä ole kalanperkuuveitsiä?
Ihme sakkia…
Mieluummin voisi kätensä nostaa ne koukunsuoristajat…
Mikä siinä Nutissa kaikkia niin hirmuisesti epäilyttää?
Ei haluta nähdä vaivaa vaan mennään siitä, mistä aita on matalin.
Mitä vanha Bourbon-sieppo @mazzus ? Nyt ollaan taas Bourbonin luvatussa maassa, luulisi innostavan sinuakin enemmän? Yksi viesti jossa kävit nappaamassa kätevästi äänen Nutille, vähintään epäilyttävää.
Jos totta puhutaan, olet aivan oikeassa. Mutta juuri nyt on ajatukseni parin tuhannen kilometrin päässä Suomesta, ymmärtänet missä. Juuri nyt tämä peli vaikuttaa hieman toissijaiselta, jos olen rehellinen.
Myönnän, että itselläni on samoja keskittymisvaikeuksia ja yritänkin heitellä ketjuun satunnaisia huomioita tässä vaiheessa.
Tehdään tästä helppoa. Mä perustan liittouman, ketkä lähtee mukaan? Mä haluaisin, että sä, @Armas ja @Casperi oltais liittoumassa. Sopiiko tämä teille?
Nyt on kovaa puhetta entiseltä liittoangstaajalta! Tämä täytyy katsoa, meni miten meni, eli ehdottomasti mukana!
Mä en kaikkia liittoon otattaakaan, jotain rajaa sitä olla pitää.
Sun kanssa, ihan mihin tahansa taisteluun.
-C