Yhteisöpeli XVI: Jumalia ja joululahjoja - peliketju

++Rixa

Joulutorttua kaikille vaan, onkos täällä oltu kiltisi. Meikäläisen visiitistä halutaan selkeästi kovin lyhyt :). Ollaan vissiin tehty poronkusemia (toim. huom. noin 10km matka) ahkerasti muiden tonttujen palaneelle Gävlepukinraadolle.

Olen edelleen sitä mieltä että kahvi on joulunakin se jumalten juoma ja ei mua haittaisi vaikka joululahjana saisin kasan eri makuisia makukahveja (suodatinversioita) joista sitten yhdistelemällä laadut toisiinsa saa aivan jumalaisia makuja esiin.

++tp2
Seitanan kinkkua saatika punajuuretonta rosolia ei tueta.
Pitää olla ehtaa kinkkusta ja rosolia.

Sekä kahvia ja torttua!

2 tykkäystä

Ei välttämättä, testataan reaktiota, ja katsotaan tuleeko muuta juttua kuin pipareista ja glögeistä. Niistä on vaikea päätellä millä puolella olet.

3 tykkäystä

++mazzus

Aiheuttaa hieman pahisfiilistä, muista vielä vähän vaikea sanoa. Nuti, tp2 ja Tapparapojat55 ehkä tähän asti hyvismäisimmät pelaajat niin sanotusti. Mazzus on tavallaan pelannut ihan peruspeliä, lähti heti alussa pahisjahtiin muiden siemaillessa glögiä, ja vastusti kimppaa kuten yleensäkin. Jostain syystä vaikuttaa silti minusta epäilyttävältä. Ja jollekin sen äänen kuitenkin jo tässä kohtaa laitan, ettei jää iltapaniikkeihin.

1 tykkäys

Omaa pohdintaa täältä lahjavuorten keskeltä (lakin tupsu näkyy juuri ja juuri lahjojen keskeltä).

Nyt kun on sormet rakoilla paketteja paketoitu, niin on hyvä nostaa muutama huomio…
Aivan aluksi @Bilbo ja @Joonatan viestit nostivat jotain epäilyksiä, tai sitten ei… Toisaalta @Varilasit avasi pelin heti äänestämällä minua. Tarkoittaako tämä jotain… Ei välttämättä. Hieman ehkä provosoiduin ja äänestin takaisin. Myöhemmin poistin ääneni, mutta vastaavaa reaktiota ei vielä ainakaan kuulunut :thinking:

Vielä täytyy jokunen 1000 pakettia tehdä ennen, kuin tiedän ketä äänestän.

2 tykkäystä

Tähän mennessä meille on kertynyt heikosti todisteita, kaikki vaikuttavat tontuilta. Täytyy yrittää kasata jonkinlaista jakoa…

• tp2:n, Varilasien, Bilbon, Nutin, Casperin ja Hakkurin kommentit eivät särähdä pahasti.

• Nellisi, Rixa, Virvelia_kainaloon eivät ole oikein tuottaneet tarpeeksi aineistoa, mikäli unohdin jonkun pelaajan tästä viestistä niin hänkin kuulunee tänne.

• Petri, louskutin, mazzus, Tonza ja Wrathchild eivät… kuulu edellisille listoille.

3 tykkäystä

Mitäs veijarit nyt tehdään. Varilasit halusi mukaan ja katosi sitten sen jälkeen. Jotain pitäis tehdä jos meinataan.

Miten hyvin kukin sitten pääsee olemaan pelin ääressä muilta kiireiltään? Nellisiäkään ei näy. Kimpan ulkopuoleltakin tulee 10 ääntä, että ei me äänestystulosta välttämättä ratkaista. :thinking:

Jos yrittäisi vaikka klo 17 mennessä saada jotain sovittua?

Peliähän tämä toisaalta vain on. Jos äänestettäisiin mazzusta? :boom:

1 tykkäys

Tiesittekö että ulkona on jumalaisen kylmä.

Miten noi tontu pärjää porojensa kanssa tuolla pakkasella, asiaa ei auta tuo kevyt viima joka levittää palaneen olkipukin tuhkat pitkin tallipihoja. Kenen etu on palanut Olkipukki? Onko asialla nuuttipukki kätyreidensä kanssa?

Joka yö kun joululahjat saapuu, laulelee hän.

1 tykkäys

@Rixa tuossa hieman viittasin että Varilaseille tuntuu seitan ja punajuureton rosolli maistuvan… :face_with_monocle:

1 tykkäys

Huomaatteko kuinka Jumalaisen helppoa mun joululahjonta on :christmas_tree: :cupcake: :coffee:
-tp2

Siitä vaan, sehän on teidän päätös, ei mun. Itse annan ääneni hieman myöhemmin, kun juuri nyt on hieman muita puuhia.

2 tykkäystä

Klassisesti pitäisi tässä kysyä, että pahisketjussako?

2 tykkäystä

Tietääkös kukaan muu tontuista, että mikäs se silta on, jonka alta hiippaillaan?

Ketäs se Rixa epäilee, pikkasen nyt joutuu onkimaan että saadaan jotain dataa susta irti…

Halusin vain nähdä reaktiosi.

Täytyy olla joku noista veijareista ja virtuooseista jotka on hyvin hiljaa tässä ketjussa.
@Nellisi voisi olla semmoinen, alussa kovaa uhoa ja sittenkun tulee Jumalaisen totuuden paikka niin ollaan hiljaa.

@Petri Jumalaisen sillan alla tietty ne Joululahjoja jakelee. Eli jossain Brittein saarilla keskellä ei mitään:

Olen saattanut kuulla tuon mutta en muista.