Yhteisöpeli XXVI - Ave, Caesar! - Peliketju

Ottelu 3
  • Demetrius (Tonza)
  • Edric (Jopeti)

0 äänestäjää

Ensimmäisen kierroksen ottelut päättyvät kello 13.

3 tykkäystä

Lakkaa haaveilemasta poikaseni ja teroita se keihääsi. Tuolla ei tehdä naarmuakaan edes @mazzus Yarikseen!

1 tykkäys

Saanko äänestää itseäni? Siis mazzusin vastaan.

Näköjään ei itseä. Mazzus vaikuttaa hyvältä hepulta hänkin. Minä tiedän varmasti, etten ole pahis.

Yritän oppia näissä gladiaattorin hommissa uusia juttuja, joita voin käyttää kivi ja keppi pelissä, kun palaan pohjoiseen normannien iloksi.

Ajatuksia tähän ketjuun? Mites @Jopeti missä mennään?

Tuleeko äänestämättä jättämisestä humoraalia niskaan? Meikäläisellä on monta suoneniskentää tänään ja pitäisi puhallella savua aatelisnaisten takalistoihin.

Jaha noniin, tuossahan ne ovatkin. Jatkakaa.

Äänestystilanne

1 Bilbo (Varilasit)
1 000 (louskutin)
1 louskutin (tp2)
1 tp2 (000)

Bilbo edelleen lähtijän paikalla.
Caesar verryttelee peukaloitaan.

Päivä päättyy maanantaina klo 20.00.

Ei tässä oikein mikään ole erityisesti silmiin pistänyt :face_with_monocle:
Paitsi ehkä @louskutin runoineen :sweat_smile:

2 tykkäystä

Porukan nuorin ryömii vihdoin varjoista esiin ja esittelee itsensä muulle gladiaattoriporukalle

Terve olen Edric, 17-vuotias gladiaattori. Oppini olen saanut Isca Augustassa. Mietittekin varmaan miten näin nuori on päätynyt Colosseumiin. No… En voi kertoa ainakaan vielä. Olen nimittäin pysytellyt piilossa ja kuullut parinkin “gladiaattorin” suusta, että he pelaavat oikeasti Caesarin pussiin! (Pennahinen, kun täällä tunneleissa on näin pimeää, niin en erottanut ketkä tästä vastasuunnitelmasta puhuivat)

Luulenpa, että taidoistani on vielä hyötyä. Koko pienen ikäni olen valmistautunut tätä hetkeä varten. Taisteluharjoituksia, villieläinten kanssa toimimista ja erilaisia pulmatehtäviä, joita olen ratkonut jo 4-vuotiaana paremmin kuin Isca Augustan viisaimmat ja vanhimmat miehet. Tästä syystä en voi kertoa, miksi olen tänne päätynyt, koska yllätysmomenttimme voisi siinä mennä.

Mutta eiköhän kaikille tullut selväksi, kuka on “Chosen one”

7 tykkäystä

Mites onko sulla kalastusvälineitä mukana? Tosin ensiksi pitäisi löytää joku lampi. Eikä joku ymmärrä tästä paikallisesta tekstistä juurikaan.

1 tykkäys

Vedestä en tiedä, mutta viini vanhin voitehista, sanotaan.

2 tykkäystä

Niin ja joku on joskus kai muutanut veden viiniksi.

1 tykkäys

Ei ole mitään sellaista tapahtunut. Vesi on vettä ja viini on viiniä.

5 tykkäystä

Kas, sielulleni en mitään voi.
Päässäni jatkuvasti riimit soi.
@Ilves1931 on kovin vaiti, kerran puhui espanjaa, eli olisiko kotipaikka Haiti?

Eivät sanansäilät kaksintaistelijoilla lennä, kaikki eivät edes paikalle ennä.

1 tykkäys

Ei ainakaan pelinjohdolta.

Keisari saattaa olla tietty vähän arvaamaton, sellaista se yksinvaltius tekee.

4 tykkäystä

Sitten meitä on kaksi sattunut tähän pariin.

1 tykkäys

Pemalautajurkele! Meillä palkkasotureilla on pakka kunnossa, ei tarvitse tyytyä japanilaiseen ongelmajätteeseen. Pese suusi saippualla, tai irroitan pääsi ja kehosi toisistaan.

3 tykkäystä