Yhteisöpeli XXVI - Ave, Caesar! - Peliketju

Armas kakkonen? Taitaa tulla pitkä peli…

3 tykkäystä

Jaa pääsinkö minä sitten suoraan toiselle kierrokselle vai… :thinking: Vähän epäilen että en, mutta kumminkin Tampereen (mikä lie valtio?) kello alkaa näyttää kuulemma kohtapuoliin kolmeatoista eikä minulle ole taisteluparia määrätty. En tosin yllättyisi jos ensimmäistä kierrosta vielä jatkettaisiin näiden kamppailujen päätyttyä.

Ei ole mukana ei, vaikka kernaasti toivoisin että vielä omistaisin sellaiset! Työni menetettyäni näet menetin myös kalastusvälineeni koska ne eivät varsinaisesti olleet omaisuuttani vaan aina lainasin niitä milloin en työskennellyt kansan hyväksi.

Ei näy ainakaan minulla äänestystulokset, vain NaN%

Pelinjohto koijannut taas gladiaattoreita.

2 tykkäystä

Oli sama järkytys itselle, mutta suljin selaimen ja avasin uudelleen niin alkoi näkyä.

3 tykkäystä

Tämä auttoi, kiitoksia.

1 tykkäys

Sitten kierrokselle kaksi, nyt pääsevät jo loputkin mukaan. Samat säännöt, aikaa kello viiteen asti.

1 tykkäys
Ottelu 4
  • Scorpius Tarquin (tp2)
  • Cyrus Jasper (Varilasit)

0 äänestäjää

Ottelu 5
  • Felix Flavius (Mazzus)
  • Arminius (louskutin)

0 äänestäjää

Ottelu 6
  • Edric (Jopeti)
  • Marcellus Maximus (Bilbo)

0 äänestäjää

Ottelu 7
  • Amaranta (Ilves1931)
  • Appendix Testis (Armas)

0 äänestäjää

No niin @mazzus, taisto alkakoon! Sinä kultakutriko pärjäisit taistelussa minulle, itse Iso-Armille. Vedä esiin aseesi, olen valmis!

Älkääpä nyt hyvät toverit liikaa vaikuttuko tuon Edricin puheista (vaikka hän kieltämättä melko kovalta kaverilta kuulostaakin, Marcellus ajattelee). Äänestäkäätte minua, sillä olen paitsi 12 vuotta häntä kokeneempi myös hirmuisen rohkea, enkä varmasti tulisi perääntymään vaikka kimppuuni kävisi kokonainen tiikerilauma. Viimeiset kuukaudet olen harjoitellut miekkailua päiviä ja öitä myöten, ja väittäisin ettei ainakaan kotikaupungistani enää parempaa miekkamiestä löydy!

3 tykkäystä

Paikalla ollaan nyt, areenallekkin pääsin vasta äskettäin, mutta ei jostakin puoskarista ole minulle vastusta. Suoneni on jo isketty ja tuollaisia testixejä syön aamupalaksi.

Meneekö ihan raakana, vai käytätkö mausteita? Mikä on aseesi taistelussa? Ajattelin itse koittaa kesyttää mazzuksen pilumilla, eli tuttavallisemmin heittokeihäällä.

Raakana karvoineen päivineen ja aseina miekat, veitset ja seipäät kuten escrimassa on tapana. Pärjään myös erinomaisesti aseettomana.

3 tykkäystä

@Varilasit kannattaa luovuttaa jo suosiolla. Koko illan tulee!

Öööö, henkilökohtainen, vai miekka?:thinking: Mennään miekalla, sulla ei ole mitään jakoja senkin kanalja.

Anna tulla vaan, senkin roomalainen hulttio, miekka on suosikkiaseeni, olet mennyttä.

Paljon puhetta, vähän villoja. Mä teen susta haggista.

Taistelukananikin vaikuttavat kovemmilta kamppailijoilta, en ole vakuuttunut.