Yhteisöpeli XXXIII - Lohko Tumpere - peliketju

Ahaa, klassinen klassisen tempun havaitseminen!

3 tykkäystä

Äänestystilanne

2 Armas (Petri, 000)
2 Petri (Armas, Casperi)

Lähdössä Armas, päivä päättyy huomenna klo 21.

Tietysti veikkaat, kun satut olemaan yksi niistä.

On mahdollista, että kyseiset äänestäjät ovat kaikki hyviksiä, mutta niin oli heidän kohteensakin. Ilves1931 ja Armas kenties pahiksia? Odotellaanpa Ipan ääntä.

Vao Petri ja Casperi?
Vai 000 ja Ode?
Vai Ilves1931 ja Ode?

Hmm. :thinking:

Niin se pahis parahtaa, johon kalikka kalahtaa.

Hehe, niinpä. :slightly_smiling_face:

Kuten sanoin, hyökkäyksesi taitaa olla parhain puolustuksesi.

Yllätyin vähän, miten tartuit saamaasi ääneen. Vastaääni on toki klassinen harmittomuus, mutta se näyttää synnyttäneen jonkinlaisen tutkintalinjan, mikä ei ole ehkä enää aivan tavallista.

Mutta kuten sen itse muotoilit…

Tiedät, että olen hyvis?

Miksi nimenomaan Ipan ääntä odotetaan?
Onko Ode pahiskaverisi?

1 tykkäys

Sen takia, että tässä olisi mielestäni hyvä kaksikko pahiksiksi. Pahisten lisäksi olen ainoa, joka tietää eilen äänestetyn vain hyviksiä. Täten uskon, että pahiskaksikko on hajauttanut äänensä.

Minua äänestäneistä sinusta ja Ilves1931:stä saan hänestä isommat pahisfiilikset. Taasen toisesta porukasta en niinkään tiedä, mutta Armaksen hyökkäys tuntui kovin aggressiiviselta, ottaen huomioon kuinka leppoisasti hän eilen pelasi. Mutta toki, ihan yhtä hyvin voivat 000 tai Odekin pahiksia olla.

Nyt on se tilanne, että meillä on 6 ääntä iltaäänestyksessä. Jos hyviksistä kukaan epäröi, niin tilanne on äkkiä 3-3, tai vielä huonommin. Pahisten kaksi ääntä, luonnollisesti koordinoituna, ovat kovin ratkaisevassa roolissa. Siinäkin mielessä Armas epäilyttää, koska pahiksille on tärkeää saada äänet nopeasti pöytään tasapelisäännön takia.

Niin tähän piti vielä vastata. En tiedä, mutta pelisi on tähän mennessä tuntunut hyvismäiseltä. Kuten vanha yhteisöpeliviisaus menee, “mutu on parasta tietoa”.

Aloitus pelille oli meille kovin surkea. Onneksi kaksi varmaa hyvistä on olemassa, se helpottaa loppupeliin.

Mokke saattoi kysyä louskutintakin? Tai saada pahis tiedonkin, mikä toki olisi huippu juttu myös.

Petrihän olisi tässä vaiheessa se helpoin pudotettava. Hänen parikseen sopisi vähän liiankin hyvin 000🤔

1 tykkäys

Mietin vaan saadaanko me tästäkään päivästä mitään irti jos nyt äänestetään Petri pois ja hän osoittautuu hyvikseksi?

Sama pätee vähän kaikkiin.

3 tykkäystä

Ja vielä siis tarkemmin: kuinka paljon me voidaan realistisesti saada irti tästäkään päivästä? Ainahan voi sattua jotain kommellusta, mutta nytkin meillä on hedelmällinen tasatilanne.
Jos lähdetään sille linjalle, että mietitään, että kannattaako tänään nyt pudottaa pelaajaa X koska hän on ehkä hyvis, niin ei varmaankaan kannata pudottaa ketään.

2 tykkäystä

Sittenhän varmaan kannattaa äänestää Petriä. Vai oletko sitä mieltä, ettei kannata mennä helpoimmalla?

Mulla tuli vähän samat fiilikset. Enkä edes tiedä miks. Petriä voisin äänestää uudelleenkin, Armaan rallattelu vähän nostaa kulmakarvoja kun “eilinen” oli hiljaisempaa. Toki, niinhän eilinen vähän kaikilla.
Casperiata vahvimmat hyvisvibat.

Niin ja laitetaan nyt
++Petri

Melkein alan kallistumaan jopa siihen ideaan, että jos Petri laitetaan luiskaan ja osoittautuu pahaksi, niin kaveri vois olla jopa 000 :thinking:

1 tykkäys