Yhteisöpeli XXXIII - Lohko Tumpere - peliketju

Ensin tuli tämä viesti jonka jälkeen aika pian Petri siirsi äänensä pois 000:ta.

Tässähän on oiva alibi jos joku penää äänensiirtoa Petriltä. Toki yksittäistä ääntä on vähän turha pitää ja oman nahan pelastus ihan ok selitys. Paitsi Petrin oma nahka ei ollut sinänsä vaarassa missään vaiheessa…

@Armas äänestät Petriä, mutta onko muista pelaajista ajatuksia suuntaan tai toiseen?

1 tykkäys

Aika vähän.

Tämä osui hiukan silmään. Tässä tilanteessa sitä näkee, mitä haluaa nähdä, mutta sanotaan näin: jos Petri olisi pahis ja Ode haluaisi pahiksena koettaa vähän puolustaa tätä, sen voisi tehdä vaikkapa näin.

1 tykkäys

Kyllä ja Ode ei tuossa tarjonnut varsinaisesti mitään ratkaisua. Sivu 63 pahisten pelikirjasta.

2 tykkäystä

Kuulostaa ihan loogiselta, mutta on savijaloilla minun ollessani hyvis.

Tätä nyt tässä pyörittää aktivoitunut Armas ja Armaksen kelkkaan lähtenyt Casperi. Siinäkö pahiskaksikkomme? Sopisi siksikin kuvioon, että äänet olivat eilen eri kasoissa.

1 tykkäys

Onko tässä joku yhteys? Sovittu toisessa keskustelussa etukäteen?

1 tykkäys

Itse en ainakaan mitään ole sopinut. Casperi sopinut itsensä kanssa, että peesailee ilman perusteluja.

Louskukin tätä epäili ja kaikki tietää miten hänelle kävi…

1 tykkäys

Tottakai

1 tykkäys

En ihan sanoisi pyörittämiseksi tätä viestimäärää, mitä olen tänne suoltanut. Casperi kysyi mielipidettäni ja minä vastasin.

Tilanne on ilmeisesti 3-2 Petrille. Kokeillaan mitä tapahtuu, jos laitetaan lisää.

-Armas
++Petri

1 tykkäys

Olihan tuossa aikaa muillakin reagoida. Muuten oon varmaan aika jäävi tuohon vastaamaan.

Ei hitto luulin tosissani että ääneni on ollut kokoajan Petrillä mutta näköjään en missään vaiheessa laittanutkaan🤦
++Petri

Tässä lohkossa on ollut kyllä aikaa riittämiin :grin: ehkä kyllästyitte odottamaan :thinking:

Kappas, sanois Ulla Mäkelä-Budweiser.

1 tykkäys

Jos tätä pahisten näkökulmasta koittaa aatella, niin ne varmaan uskoi, että ollaan toistemme kimpussa. Mutta Armakso vesitti suunnitelmat ärhäkällä liikkeellään.

*Armasko

Ketkä on toistensa kimpussa? Sinä ja 000? Peesaamalla toistenne ääntä?

Päivä päättyy huomenna ja aikaa liikkeille on. Varilasien äänisaalis ei aiheuttanut minkäälaisia aaltoja, pahikset hieroivat hiljaa karvaisia käsiään yhteen taustalla. Katsotaan onko ketju yhtä hiljaa status quon ollessa muuttumaton.

1 tykkäys

Sori, alkaa olla myöhä niin olen entistä epäselkeämpi. Sinuu tarkoitin. Ja eilen jo vähän petasin tilannetta:

Olin oikeassa Varilasit ja louskutin suhteen. Toivottavasti olisin oikeassa sinunkin kohdalla.

1 tykkäys

Äänestystilanne

5 Petri (Armas, Casperi, Ilves1931, 000, Ode)
1 Armas (Petri)

Päivä päättyy huomenna klo 21:00.