Yhteisöpeli XXXIII: Soluttautujia ja aavikkohirviöitä - peliketju

Kiitos @Bilbo pelin vetämisestä. Hyvä ja jännittävä peli, johon itse valitettavasti osallistuin vain yhden päivän ajan. Mutta oli salakapakassa rennompaa tietysti myös.

Kiitos kaikille muillekin. Olisiko huomenna seuraava peli? :slight_smile:

6 tykkäystä

Kiitos Bilbo!

Hyvä ja hauska peli oli tämäkin. Ja hienosti hoitui yksin jopa kahden lokon kontrollointi.

Onnea pahiksille, ansaittu voitto ja kyllähän pahispeliin pienet kepulikonstit kuuluu.

Seuraavassa pelissä lienee selkeästi pienempi porukka, mutta täällä piisaa intoa.

Hyvä Nuti ja 000, oli kiva vetää veskan kamat päällä teidän kanssa :ok_hand:

5 tykkäystä

Minut vei heti NHL, kun olin niin lahjak… Kiitos itsellesi. :slight_smile:

3 tykkäystä

Kiitos Bilbo!

Onnittelut pahikset ja Nuti!

4 tykkäystä

Hei kaikki!

Mafia Universe on järjestämässä Werewolfin mestaruuskilpailun, ja minulla on ilo ja kunnia kutsua Tapparan sivusto mukaan kilpailuihin!

Werewolf on siis sama asia kuin nämä yhteisöpelit mitä täällä on pelattu. Jokainen kutsuttu yhteisö voi lähettää kilpailuun yhden osallistujan ja yhden varahenkilön. Löytyykö Tapparasta lähtijöitä?

Infoa mestaruuskisoista: https://www.mafiauniverse.com/forums/threads/44933-Mafia-Championship-Season-11-General-Thread

Linkki kutsuun: Invitation to Mafia Championship Season 11 - Google Docs

Mä olen osallistunut kolmesti hyvällä menestyksellä ja vastaan kyssäreihin jos niitä tulee! Mun mielestä olisi huippua saada joku täältä edustamaan :slight_smile:

9 tykkäystä

@mazzus olis ylivoimainen tuolla. Näkisi pahikset heti avausviestistä, ja ratkaisisi pelin nopeaan. :muscle:

8 tykkäystä

Ennen avausviestiä parahin Wrathchild. Olen kehittänyt itseäni taustalla muilta salassa. Itseasiassa tiedän jo nyt pahikset, tai ainakin mulla on jo vahva tunne asiasta.

7 tykkäystä

Vielä kun oppisit tietämisen lisäksi myös äänestämään ne pahikset pelistä pois, olisit kyllä lyömätön pelaaja. :thinking: :smiley:

5 tykkäystä

Määräaika ilmoittautumiseen on 20.4. ja siihen mennessä pitäisi löytää Tapparan edustaja. Foorumi saa itse päättää miten edustaja valitaan :slight_smile:

1 tykkäys

@Helbendeerus tulee.

Äänestys asiasta:

• Kyllä
  • Joo
  • Juups
  • Jepatsuigeli
0 äänestäjää
1 tykkäys

Kiitos luottamuksesta, mutta jätän tällä kertaa väliin. :laughing:

1 tykkäys

Meillä olisi montakin pelaajaa, jotka mielestäni olisivat kertakaikkisen loistavia edustajia! #OlipasPahismaista

Luulenpa, että kansallistyypillinen “en nyt millään kehtaisi/ ei tehrä tästä ny numeroo/ mitä ne nyt minusta ajattelisivat jos ilmoittautuisin” iskee päälle aika monelle. Turhaan, sillä juuri sinä olisit hyvä ja kannustaisin sinua ehdottomasti!

Itse en millään kerkiä, ei sillä, että kukaan olisi halunnutkaan :smiley:

4 tykkäystä

Hmm, löysitkö päivämäärät jostain?

Kuulostaa @Nuti lle sopivalta?

• A very high level of activity. On average, there will be 600-700 posts per 24 hours during the early stages of the game in qualifier games, and likely more in semifinal/finale games. This is a melting pot of dedicated and enthusiastic players all gathered in one game.
5 tykkäystä

No way, Ray!

Pelaan mieluummin suomeksi. Nuo Mafian kaverit voisivat opetella sitä ja luoda tunnukset tälle foorumille.

Täällä voisimme kyllä joskus kokeilla, millaista olisi pelata yksi yhteisöpeli englanniksi. :thinking:

3 tykkäystä

Siellähän kyllä lukee, että moneen lähtöön on pelaajia. CliffyByro tyyppisiä kirjoituskoneita, ja sit siellä on myös Varilasit tyyppisiä onlinereitä.

En usko että sillä pelityylillä on merkitystä. Joten kuka vaan, jolla englanti sujuu, ja on aikaa.

@Casperi tässä on monta peliä.

TIMELINE:
The Qualifier Games will have start dates ranging from the end of April to mid June. Exact dates to follow.
The Semifinal Games will be played in July and August.
The Finale Game will be played in August or September.

4 tykkäystä

Toivottavasti joku lähtee mukaan. Tänne sitten seurantaketju, mistä saa poimia varmasti hyviä vinkkejä :ok_hand:

3 tykkäystä

Ok, älä sitten valita
++Nuti

2 tykkäystä

Näissä ensimmäisissä kierroksissa pelaajille sopivat ajat kartoitetaan google forms lomakkeella ja pelaajat laitetaan niiden perusteella sopiviin peleihin

1 tykkäys

Pienlapsiarki, joten en pääsisi edustamaan riittävän suurella aktiivisuudella.

2 tykkäystä

Eikös italiaksi jo yhtä vedetty?