Yhteisöpeli XXXIII: Soluttautujia ja aavikkohirviöitä - peliketju

Juu, eikä me sinne pienlapsia haluta lähettääkään. Jutuista päätellen olen ajatellut sinun olevan kyllä vanhempi.

5 tykkäystä

Reilusti sentäs sinua vanhempi, joten mitä siitä voi päätellä?

1 tykkäys

Armas ei ole vielä syntynytkään :open_mouth:

4 tykkäystä

Okein. Olen pikemminkin käsite tai idea.

5 tykkäystä

Eli onko meillä kiinnostunutta edustajaa :innocent:

Ei mulla ole nyt aikaa/motivaatiota.

1 tykkäys

No onko kiinnostusta?

• Yhteisöpelit heti
  • Kuun vaihteessa
  • Katteellan syssymällä
0 äänestäjää
1 tykkäys

Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan;

• Pelinjohto
  • Haluan pelata
0 äänestäjää

Tällänen peli olis ihan kiva pikku hiljaa :face_with_raised_eyebrow:
Taitaa vaan vetäjät olla kiven alla.

Päivittäin tulee käytyä palstalla ja tää alkukesä on tuntunu jotenkin ”raskaalta” seurattavalta.
Kauheeta vääntöö joka ketjussa.
Johtuu ehkä siitä että nyt ei odotella ”Mannista” tai jotain toista ”ykkössentteriä” sisään. :man_shrugging:t3:

4 tykkäystä

Eikä aivan vähän raskaalta.
Olen pelaajana leipääntynyt kuin … leipä.
Pelinvetohommiin voin lähteä.

7 tykkäystä

Alustavaa kiinnostuskyselyä:

Olisitko lähdössä pelaamaan tässä kesäkuun alkaessa?

• Kyämää
  • Emmää
  • Emmää tiiä viä
0 äänestäjää

7 varmaa ja 3 epävarmaa – tuosta tulee kiva pieni peli jo, mutta pari lisääkin mahtuu.

@Tapparanation – nyt ois tsäänssi tulla pelaileen!

2 tykkäystä

Eli siis Hä. Mitens täälä toimitaan

Vastasin, että loikkaan mukaan kuhan avitetaa mitä pitää tehrä.
Täälä pääs alkaa myös kohtaa valmistujaisjuhlat ettei nokka kii luuris pysty ny olee :sweat_smile:

3 tykkäystä

Elikkä lyhykäisyydessään:
Yhteisöpeli on peli, jota pelataan täällä foorumilla vapaa-ajan vietteenä. Sisältää kaksi joukkuetta: hyvikset ja pahikset. Pahikset yrittävät pudottaa hyvikset, hyvikset narauttaa pahikset. Pelissä valehdellaan, väitellään ja sumutetaan vastustajia. Hauskaa on, sen voi todeta jo siitä, että näitä on pelattu jo yli 20 kierrosta.

Osallistuminen ei vaadi muuta kuin intoa kirjoitteluun, ja eikös sitä löytynyt. Säännöt löytyvät helpoiten vanhojen yhteisöpelien ketjuista, esim. täältä:

Säännöt vaihtelevat hiukan pelistä peliin, mutta perusidea on sama!

Hommassa menee pari viikkoa, ei tartte olla koko ajan tavotettavissa!

2 tykkäystä

Tämähän vaikuttaa ihan parin vuoden takaiselta hittipeliltä Among Ussilta. Tykkään. Ainakin olin sitä pelatessa kaveriporukan kurko kyseisessä pelissä. Im in

Mistä tiedän, mikä olen ja ketkä on samalla puolellani. (ps loikkaan nyt sivuun ruudun edestä juhlien vuoksi)

4 tykkäystä

Vaikuttaa ja paljon. Among us lienee saanut vaikutteita esim. Ihmisutena tunnetusta pelistä, joka on tämän pelinkin taustalla.

Foorumilla voi lähettää yksityisviestejä ja avata ryhmäkeskusteluja. Viestintä hoituu sitä kautta.

Siitä kun @CliffyByro, @Ode, @000 ja @Varilasit alkaa sovitella täppää oikeaan kohtaan, saadaan 12 pelaajan peli. Sellaisella voisi oikeastaan vetääkin mukavan pienemmän matsin.

Periaatteessa voisin toimia yksin pelinvetäjänä, ellei joku halua tulla jeesailemaan. Kesäkuussa on hieman väljää.

4 tykkäystä

Kertooko pelin vetäjä kumpaan ryhmään siis kukin kuuluu yv:nä?

1 tykkäys

Kyllä. Juurikin näin :+1:

2 tykkäystä