Haluatko tosissaan, että pilaan kolmen ihmishylkiön pelin ja tässä vaiheessa kerron pahikset?
Pelataan hetki, @Armas nähnyt paljon vaivaa pelin eteen ja niin poispäin.
Sovitaanko, ettei kiinnitetä huomiota toisten meisseleihin? Niillä mennään, mitä luoja on luonut. Kiitos etukäteen.
Katos katos, peruspakki @mazzus tuli ryminällä paikalle. Varokaa, se taklaa kaikkea mikä vähänkin liikkuu.
Bilbo on ainoa kenen nimi tuossa näkyy kahdesti. Mietiskelin siis, että äänestänkö Bilbon perässä vai Bilboa. Koska 000 ilmoitti kiireistä, niin tehdään näin.
++Bilbo
Eikä tarvii liikkuukaan. Kypäränremmiä tiukemmalle kölvit, nyt aletaan pelaamaan!
Niin oli. Bilbo muuten tiesi, että hän tulee perumaan äänensä 000:lle, koska 000 äänestää aina ensimmäisessä peliketjun viestissään minua. Bilbon hyvyydestä/pahuudesta en osaa tästä päätellä mitään.
Minkä vuoksi ovat?
@CliffyByro mites siellä Ipandeeruksen juhlahumussa menee? Onko vetypommeja vielä repussa?
Ode, Bilbo ja tp2?
Toisaalta yleensä olet lyönyt arvon Mazzus kortit pöytään heti kättelyssä. Tämä korttien salailu voisi olla jopa hieman epäilyttävääkin.
Kortit pöytään poika!
Mutta asiasta rasiaan! Bilbo aloitti pelin poikkeuksellisen räväkällä aloituksella. Onko vastaavanlaista aloitusta hyvis-Bilbolta nähty aiemmin?
000 taisi ilmoittaa olevansa kiireinen viikonlopun yli.
Vastaus löytyy peliketjusta.
Yksi oikein. Alat kehittyä.
Poika? Nyt nulikka jäit ilman jälkiruokaa. Ansaitset myös pikku muistutuksen kuolevaisuudesta:
++tp2
Olet siis näkijä @mazzus?
Se, että on kiireinen ei meinaa sitä, etteikö häntä voisi äänestää. Sääli on sairautta, siihen ei pidä sairastua.
Perutaan siis se ääni lupaukseni mukaisesti.
-000
Noh, tuolla Viikinsaarella viime vuonna kirjoitin ekana päivänä sellaiset 60 viestiä hyviksenä. Silloinkin olin pelaamassa pitkän tauon jälkeen, kuten nytkin. Mutta mielestäni en edes ole aloittanut tätä peliä mitenkään kovin räväkästi. Pelissä on vain ollut varsin hiljainen alku.
Ehkä olen, ehkä en, onko väliä sen?
Viestisi ovat epäilyttäviä mikäli et
Badumtss
Kaikki tässä pelissä on epäilyttävää, muista se. Saattaa olla, että yllätyt pelin edetessä.