Yhteisöpeli XXXIV: Tuppuru HC 40k - peliketju

Aika kova julistus tässä vaiheessa :thinking:
++Varilasit

Kävikö peräti pieni lapsus?

1 tykkäys

Ensikertalaisena en ole vielä tietoinen kenenkään käytöksestä pelin aikana mutta eniten minun epäilysensoria herättelee @mazzus aktiivisuus.

Kiitos hyvästä vastauksesta! Näin ystävät hyvät tätä peliä pelataan pieni tupin isku kylkiluitten väliin ja saman tien alkaa juttua tulemaan. :fire:

1 tykkäys

Mutta mitä tulee Tonzaan, hän on pysytellyt kummasti varjoissa tähän saakka. Vihkotkin puuttuvat. :thinking:

++Tonza

@CliffyByro ollut varsin hiljainen. Mitäs puuhailet

@mazzus tos ylemmäs pingis vastaus alla olevaan viestiisi

Juu, sunkin on maksettava oppirahat. Niin on käynyt muillekin ( ei mulle ), eikä siinä ole mitään hävettävää.
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiosi pelin tässä vaiheessa, kuin mä?

Ainiin Cliffykin on pelissä mukana :smiley:

@Tapparanation muista ettei viestejä saa muokata :wink:

2 tykkäystä

Juuri olin tulossa sanomaan samaa. Eli @Tapparanation, aina uusi viesti kehiin.

Ok. Korjasin vain huonon asettelun.

Pystytkö alkuperäisen viestin nähneenä vahvistamaan muokkauksen olleen harmiton.

1 tykkäys

Joo, ei mun mielestä mitään hätää, itsekin näin alkuperäisen viestin. Mutta ei enää näitä, eikä korjata kirjoitusvirheitä. Aina uusi viesti.

2 tykkäystä

Harmiton mutta jatkossa uutta viestiä vain perään :slight_smile:

2 tykkäystä

Lekiin :bus:. Ei riitä tehot 1+3 mihinkään.

2 tykkäystä

90% ketjun viesteistä tulee siis olemaan:

"Kävin kaulassa

Siis kaurassa

Karussa

*V!ttu" *

Tässä säännössä on ajatuksena se, että jos jolla kulla alkaa paine kasvamaan, niin ei pääse sitten ajatusvirheitä korjailemaan :slight_smile:

4 tykkäystä

Jep, eli edes asettelua ei saa muokata. Kirjoitusvirheitä ja muuta tulee, ja valitettavasti ne jäävät ikuisiksi ajoiksi kaikelle kansalle nähtäväksi.

Myöskään viestien poistaminen ei ole sallittua.

3 tykkäystä

Tuskin. Kyllä porukka on kykenevä lukemaan kirjoitusvirheitä ka tulkitsemaan niitä.

Tänään kaupungilla kävellessäni huomasin, että Mazzus on saanut kilpailija. Vierestäni ajoi auto, jonka merkki oli Maxus :smiley:

3 tykkäystä

Ha ha haa. Tyydyt siis halpoihin kopioihin. Kiinalainen ”automerkki”. Tosin pesee Yariksen mennen tullen.

3 tykkäystä

Syötetäänkö minut ipandeeruslaisten suihin sääntörikkomuksesta?