Aika kova julistus tässä vaiheessa
++Varilasit
Kävikö peräti pieni lapsus?
Aika kova julistus tässä vaiheessa
++Varilasit
Kävikö peräti pieni lapsus?
Ensikertalaisena en ole vielä tietoinen kenenkään käytöksestä pelin aikana mutta eniten minun epäilysensoria herättelee @mazzus aktiivisuus.
Kiitos hyvästä vastauksesta! Näin ystävät hyvät tätä peliä pelataan pieni tupin isku kylkiluitten väliin ja saman tien alkaa juttua tulemaan.
Mutta mitä tulee Tonzaan, hän on pysytellyt kummasti varjoissa tähän saakka. Vihkotkin puuttuvat.
++Tonza
@CliffyByro ollut varsin hiljainen. Mitäs puuhailet
@mazzus tos ylemmäs pingis vastaus alla olevaan viestiisi
Juu, sunkin on maksettava oppirahat. Niin on käynyt muillekin ( ei mulle ), eikä siinä ole mitään hävettävää.
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiosi pelin tässä vaiheessa, kuin mä?
Ainiin Cliffykin on pelissä mukana
@Tapparanation muista ettei viestejä saa muokata
Juuri olin tulossa sanomaan samaa. Eli @Tapparanation, aina uusi viesti kehiin.
Ok. Korjasin vain huonon asettelun.
Pystytkö alkuperäisen viestin nähneenä vahvistamaan muokkauksen olleen harmiton.
Joo, ei mun mielestä mitään hätää, itsekin näin alkuperäisen viestin. Mutta ei enää näitä, eikä korjata kirjoitusvirheitä. Aina uusi viesti.
Harmiton mutta jatkossa uutta viestiä vain perään
Lekiin . Ei riitä tehot 1+3 mihinkään.
90% ketjun viesteistä tulee siis olemaan:
"Kävin kaulassa
Siis kaurassa
Karussa
*V!ttu" *
Tässä säännössä on ajatuksena se, että jos jolla kulla alkaa paine kasvamaan, niin ei pääse sitten ajatusvirheitä korjailemaan
Jep, eli edes asettelua ei saa muokata. Kirjoitusvirheitä ja muuta tulee, ja valitettavasti ne jäävät ikuisiksi ajoiksi kaikelle kansalle nähtäväksi.
Myöskään viestien poistaminen ei ole sallittua.
Tuskin. Kyllä porukka on kykenevä lukemaan kirjoitusvirheitä ka tulkitsemaan niitä.
Tänään kaupungilla kävellessäni huomasin, että Mazzus on saanut kilpailija. Vierestäni ajoi auto, jonka merkki oli Maxus
Ha ha haa. Tyydyt siis halpoihin kopioihin. Kiinalainen ”automerkki”. Tosin pesee Yariksen mennen tullen.
Syötetäänkö minut ipandeeruslaisten suihin sääntörikkomuksesta?