Tässä jää nyt hieman epäselväksi, että minkä vuoksi äänesi on Odella eikä Bilbolla?
Jos ajatuksesi kuitenkin on, että Bilbo on varma pahis, koska äänesti 000:aa.
Tässä jää nyt hieman epäselväksi, että minkä vuoksi äänesi on Odella eikä Bilbolla?
Jos ajatuksesi kuitenkin on, että Bilbo on varma pahis, koska äänesti 000:aa.
Vai oletko ipandeeruksen riveissä ja yrität hämmentää ensikertalaisuudellasi?
Ei, älä pelkää. Ei Armas niin raju ole sentäs! ![]()
Mielestäni Varilasit kirjoitti tuon viestin ennen kuin annoin ääneni.
Kummasti sinä ja Petrikin heititte minulle äänen, kun “äänestin” 000:aa.
Armo oikeudesta ja ensikertalaisuus.
Eipä tässä pelissä ole koskaan tarvinnut jakaa sanktioita tahallisista rikkomuksista – muistuttelimme vain, ettei jatkossa satu lapsuksia.
Aikamme suurimpia ajattelijoita lainaten:
Yhdytään tässä vaiheessa Bilbon huomioon Tonzan taustalla pysymisestä, ja annetaan pientä herättelyä nyt ainakin:
++Tonza
Minä en tee kirjoitusvirheitä mutta tämä älytön älypuhelin tekee niitä viesteihini joskus. Eivät nuo Kiinan pojat ja Androidit vieläkään suomea kunnolla osaa.
Jos joltakulta voisi odottaa tosi hämäävää hiljaista pahispeliä, niin CliffyByrolta sellainen pokeri kyllä onnistuisi. Sinne voisi lähteä kokeilemaan jossain vaiheessa.
Lähden mukaan katsomaan, mitä tapahtuu, kun Tonzaa äänestämme:
-Bilbo
++Tonza
Bilbosta ei paljoa irronnut. Ehkä vähän hyvismäistä.
Cliffy mainitsi edellisessä ketjussa, ettei varmaan ehdi osallistumaan tavanomaisessa laajudessa. Mutta en minäkään ihan tätä “laajuutta” odottanut.
Ok, eliminoidaan riskiä tekemällä näin:
-tp2
++Tapparanation
Okei. Nyt käytän pieniä aivojani.
Olin äänestämässä sinua. Mutta.
Asetit kysymyksen, johon vastasin sinun omalla vastauksella, jonka nyt sen perusteella oletat, että vastaukseni kysymykseen on kyllä.
Näin siis oletan, että kun itse kirjoitit vastauksen minun kysymykseeni, oli epämääräinen vastaus kyllä. Näin siis uskon sinun olevan näkijä.
Ääntä en uskalla antaa vielä kenellekään.
Juu ei tässä sääliä olla tarjoamassa. Mutta katsellaan…
Ääniä kannattaa jättää ihan testimielessäkin, jotta näkee miten pelaajat niihin reagoi (toki sitä ei kannata myydä testiäänenä, koska silloin siihen ei reagoida). Siitäkin voi saada dataa myöhempään elämän vaiheeseen.
On se kumma kun ei saa olla rauhassa ![]()
Vähän hässäkkää ollu mutta eiköhän tää tästä lähde pikku hiljaa käyntiin ![]()
Sieltä lähti ääniä kasaantuun hyvällä tahdilla ![]()
@louskutin ja @Petri lähti aika hanakasti @Bilbo n kanssa samalle linjalle peesaillen ![]()
Ja tämä oli juuri mitä minä tein, enkä hirveästi sitä edes peitellyt.
Ja nyt sitten Petri otti äänensä Bilbolta pois kun siihen tarjoutui sopiva hetki. Toki pelin tässä vaiheessa äänenvaihdot on normaaleja, mutta koska tämä oli oma “ansa” niin ylireagoin tähän totuttuun tapaan.
Mutta en, ainakaan vielä, käännä ääntä Petrille. Sen sijaan totean aika varmaksi, ettei Petri ja Tonza ainakaan ole pahiskavereita.
Petri, Bilbo ja Varilasit tällä hetkellä todennäköisiä ääneni saajia.
Varilasit - en tahtoisi äänestää, koska monesti pudonnut alussa
Petri - epäilyttää itseäni aina, ei mahda mitään
Bilbo - sattumien sumaa - vai onko?
Louskutin ja mazzus rintarinnan pelaavat pelottavan hyvin, nyt kun Armasta ei voi tähän kategoriaan laittaa.
Nuti, Tapparanation ja Helbendeerus - en näe, että tänne antaisin ääneni tämän pelipäivän aikana.
Mielestäni Varilasit kirjoitti tuon viestin ennen kuin annoin ääneni.
Ehkä puhutaan vähän eri aiheesta tai ajatellaan hieman eri kulmasta, mutta oma pointti oli se ettei Varilasit ääni ole siellä, mitä puheet antaa ymmärtää.
Melko tavalla samat nimet ovat minullakin luotettavimpina ja epäilyttävimpinä.
On se kumma kun ei saa olla rauhassa
Teikäläinen sai olla tuossa vähän liiankin rauhassa, mutta nyt voisi kyllä sanoa toisin. Vähän kyllä mietityttävät nuo louskuttimen ja Petrin äänet. ![]()
Petri, Bilbo ja Varilasit tällä hetkellä todennäköisiä ääneni saajia.
Yllättyneet käsi ylös. Aika mainstream nimiä heitit, kun mietitään keitä on historiassa usein äänestetty ekana päivänä.
Bilbosta ei paljoa irronnut. Ehkä vähän hyvismäistä.
Epäilyttävää, Petri, epäilyttävää…