Heitetään ääni
++CliffyByro
Heitetään ääni
++CliffyByro
Muistanko väärin, vai eikö Varilasit useastikin pelin alussa heitä äänen vain summittain jonnekin? Sitten käy myöhemmin vaihtamassa, jos käy. Sinänsä en tiedä onko hänen toiminnassaan mitään huomionarvoista.
Jäi itelle kanssa Petrin alotuksesta vähän ”hähmäinen” fiilis. sitten vielä tuo peesausääni ![]()
Kerrankin oli tuossa alussa edes jonkinlaista luottoa Petriin, mutta hänen viimeisin viestinsä on kyllä pahismainen.
Katsotaan mitä tapahtuu:
-Tonza
++Petri
Myönnän tämän. Ja kuten sanoin, siksi en haluaisi äänestää Varilasit. Meinasin kirjoittaa vähän samoin sinusta ja Petristä, mutta meni jo liian tunteelliseksi. Mutta sanotaan näin, että silmät on edelleen auki muidenkin osalta.
Ellen ole väärässä, tilanne on nyt:
2 Tonza (louskutin, Petri)
1 Ode (Varilasit)
1 Tp2 (Tonza)
1 Bilbo (Casperi)
1 Nuti (000)
1 Varilasit (tp2)
1 Tapparanation (mazzus)
1 Cliffybyro (Tapparanation)
1 Petri (Bilbo)
Äänestämättä vielä Cliffy, Helbe, Nuti, sekä Ode. Todella hajallaan äänet, Tonza toistaiseksi johdossa.
Nutin äänen panttaus ihmetyttää hieman. Ja juuri kun kirjoitan tätä Bilbo “lievittää” Tonzan johtoa. Onko tässä kolmikko?
++Nuti
Cliffyn epäilyn lisäksi nyt Tonza ja Bilbo alkavat muodostaa pientä bromancea täälä. Ja molempien nimi on pyörinyt paljon epäiltyjen listalla ja äänissä.
Tonza toki juuri äänesti Bilboa mutta sen saattoi olla hämy.
@CliffyByro @Tonza ja @Bilbo on tällä hetkellä epäiltyjen kärkikolmikko.
Toki nyt kun menin tarkistamaan edellisistä peleistä, niin näköjään ei ennenkään ihan heti ole ääntään antanut, muistin siis väärin.
Olen seuraillut muiden äänestysliikkeitä, jos ne vaikka paljastaisivat jotain, enkä vielä ole keksinyt, minne oman ääneni laittaisin. Mutta illalla minulla on saunavuoro. Panttaan ääntäni vielä 22:een asti.
CliffyByro ja 000 ovat kiireen kourissa, eikä heistä osaa oikein sanoa mitään. Heidän tiputtaminen ei ainakaan siinä mielessä kannattaisi, että sitten materiaalia olisi vähemmän ensi päivänä, koska heiltä ei olisi tullut juurikaan viestejä.
Tapparanation ensimmäistä kertaa mukana, ihan hyvismäisesti aloittanut.
Mazzus ollut myös nykyisin harvemmin pelaamassa. Ollut aika oma itsensä, kuten aina, en yhtään osaa arvuutella rooliaan (ehkä vähän hyvismäinen).
Siinä nyt ne, joita en tahtoisi ensimmäisenä äänestää. Kaikkiin muihin voin tilanteen mukaan vaihtaa, jos siltä näyttää.
Taisit tarkoittaa niin päin, että minä äänestin Tonzaa.
Tein jonkinmoisen alustavan listauksen. Melko fiilispohjalta. Ylempänä luotettavammalta tuntuvat ja alempana epäilyttävämmät.
Helbendeerus
Tapparanation
000
Louskutin
Ode
Mazzus
Tonza
Casperi
Bilbo
Petri
Tp2
Varilasit
CliffyByroa en ole vielä sijoittanut, kun hän ei ole vielä kirjoittanut mitään.
Yritätkö käyttöä hyväksi aloittelijan sinisilmäisyyttä ![]()
Huomaa hyvin että oot ensimmäistä kertaa pappia kyydissä ![]()
Siitä seurasi ainakin se, että Tonza, Bilbo ja Casperi aktivoituivat asian suhteen. Te saatte sellaiset pienet kytköspisteet.
Mitä pahaa minä olen ikinä sinulle tehnyt ![]()
Siirryn kohta hypergolfin pariin, joka keksittiin tuossa 10000 vuotta sitten. Yritän kyllä keritä katsomaan, kun Nuti saunanraikkaana antaa äänensä.
Et vaikuta sinisilmäiseltä, mutta voi tuossa olla vähän ekstraa rookielle. Erot eivät ole mitenkään suuria. Keneenkään en luota suuresti eikä kukaan vielä epäilytäkään isommin.
Jaahas. V3ck0slut alkamassa. Onneks P44v0 sai läpi sen uuden lain 4 päiväisestä viikonlopusta.
Voittaisko tämä arpa. ![]()
++Varilasit
Töissä olen ollut tänään, viikonloppuna edessä muutto. Koitan illasta ehtiä lukea viestit läpi. Milloin ensimmäinen pelipäivä päättyy?