Yhteisöpeli XXXIV: Tuppuru HC 40k - peliketju

Huomenna klo 20

1 tykkäys

Eikös tässä kaikkien tarvii muuttaa kun teidän fanit tuhos areenan :face_with_raised_eyebrow:

4 tykkäystä

Jaa että ihan Oula Kasler ja Teemu Viime Kesä, emmääpysty. :joy: Hyvä taustatarina, ei siinä. Seuraavaksi viestien kimppuun - tai viimeistään sitten, kun taapero on saatu unten maille.

1 tykkäys

Lisää painetta, aina hyvä idea.

-Nuti
++Tonza

Voisitko vielä perustella miksi? Nimiä on helppo heitellä, mutya olisi kiinnostavaa kuulla jonkinlaisia perustelujakin asiasta.

Tonza saa nyt ääniä siksi, että on Tonza. Katsotaan, miten äänet alkavat vaellella, kun äänestyksen loppu lähestyy. Väittäisin, että tällä hetkellä Tonzaa äänestää pahis tai kaksi.
Mielenkiinnolla seuraan tilannetta. Toki Tonza voi olla pahis, en mä sillä sano, mutta äänien kasaantuminen hieman kohoittaa kulmakarvojani.

1 tykkäys

Perustelut lukee viesteissä.

Ei, Tonza sai ääneni, koska ei kukaan joudu reagoimaan, jos kaikki äänet ovat ihan hajallaan. Kai se on hyvä jotain tietoa edes yrittää saada.

2 tykkäystä

Kaksi olisi kyllä liian varomatonta toimintaa. Eiköhän pahisten äänet ole hajallaan. :thinking:

3 tykkäystä

Se, että muut epäilevät heitä ei merkitse mitään. Mieti asioita eri kanteilta, äläkä mene siitä, mistä aita on matalin. Esim Cliffy on kirjoittanut yhden(?) viestin, mutta sä saat hänet pahikseksi. Nyt taitaa olla niin, ettei sulla ole puhtaita jauhoja pussissa. Taisin osua oikeaan.
Nuo kaksi muuta nimeä pyörii muiden spekulaatioissa kyllä. Mutta, mutta, oletko ajatellut, että pahikset johdattelevat sua?
Ensimmäinen päivä menossa, kenestäkään, ei kenestäkään saa vielä mitään irti.

1 tykkäys

Älä nöyryytä itseäsi hyvä mies.

Cliffyn äänestykseenkin löytyy perusteet. Kerta olet niin hyvä niin ole hyvä ja lue rivien välistä.

Mulla taitaa olla nyt yksinäinen ääni, joten

-Bilbo
++Varilasit

1 tykkäys

Jaa että ihan täysi lista pelaajista ensimmäisenä päivänä, kun oikein mistään ei voi tietää juuri mitään. Tai siis hyvis ei voi tietää. Pahiksenhan on ihan yhtä helppo tehdä listaa milloin tahansa.

3 tykkäystä

Kuinka usein koko pahisporukka aktivoituu yhtäaikaisesti tässä vaiheessa peliä? Minun silmissäni nuo kytköspisteet viittaavat siihen, että ainakaan kaikki kolme eivät ole pahiksia. Tuskin edes kaksi noista. Tai sitten siellä pelataan todella kovaa peliä heti alusta.

2 tykkäystä

Kerro ihmeessä ihan auki ne perusteet - minuakin kiinnostaa.

2 tykkäystä
1 tykkäys

Nöyryytetty on keskimmäinen nimeni. Niin paljon mua on tässä pelissä nöyryytetty. Ei haittaa, tämä on vain hauskaa ajanvietettä.
En ole pelkästää niin hyvä, olen paras. Tosin, kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
Voisitko vielä avata mulle, mikä olikaan syy Cliffyn ääneen?

2 tykkäystä
1 tykkäys

Tietäjät tietävät jos hekään.

1 tykkäys

-Varilasit

++Tapparanation

Laitetaas rookielle löylyä!

Muakin kiinnostaisi kuulla perusteet nimetä Cliffy yhden viestin perusteella.

1 tykkäys