Jännititkö koko yön, miten tässä käy ![]()
En jännittänyt. Tämä peli on vain vaikea, kun on ollut paljon ehdokkaita pahikseksi mutta ei löydy eroa näiden välillä. Pelin lopputulos on voitto tai häviö, se ei jännitän eikä stressaa. Mukavaa olisi tietysti voittaa.
ei jännitä, senkin puhelin.
Teen vaihdon.
-louskutin
++mazzus
Jos Cliffy/mazzus saavat minut jotenkin myöhemmin tänään vakuutettua, että pitäisi äänestää louskua, niin voin vielä vaihtaa.
Kyllä tässä olisi hyvä sultakin kommenttia saada. Lyhyt pelipäivä ja kaikkea.
Tässä vaiheessa täysin intuitiolla
++Nuti
Lueskelen noita vanhoja vielä hetken ennen lähtöä ja olen edelleen ihan kahden vaiheilla. Cliffynkin kommentteja odotellessa.
Toivottavasti ehdit, kuten muutkin, olla illalla riittävästi täällä paikalla.
Ehdin aina välillä. En toivottele vielä juhannuksia ja haluan ”kuulla” Cliffynkin kommentit.
Äänestystilanne:
1 Mazzus (Nuti)
1 Nuti (Louskutin)
Lähdössä Mazzus. Päivä päättyy tänään klo. 21.00.
Cliffy on ratkaisevassa asemassa. Voi äänestää minua tai mazzusta, ja jos valitsee sinut, niin lähden siihen melko varmasti mukaan.
Tähän tatrtuin jo alussa, että helppohan se on pahiksena tehdä ensimmäisenä päivänä listoja:
Tätä pidin Nutilta joskus aiemmin hyvismäisenä, mutta toki pahis-Nuti on tässä vaiheessa (halukkaat ks. koko edeltävä keskustelu) jo tiennyt varmaksi, että Petri tulee putoamaan.
Tähän tasurihommaan mainittakoon, että Nuti on kokenut ja nokkela pelaaja, mutta ei syystä tai toisesta tajunnut (tai halunnut) ehdottaa 7x2-temppua jo aiemmin. Mutta jatketaan.
Tässä voisi olla klassinen tieto pahikselta, joka esitetään arvauksena, jotta näytetään hyvikseltä. Ei kuitenkaan vahvoja johtopäätöksiä tästä:
Myös:
Myös:
Tästä listasta on taas jo 3/4 varmistuneet hyviksiksi - klassinen yhden pahiskaverin ujuttaminen epäilyttävimpien listaan?
Myös:
Vastauksen seuraavaan: jotta voisit pahiksena vedota tähän myöhemmin, ja koska tämä oltaisiin mitä todennäköisimmin kuitenkin hoksattu jonkun toimesta ensimmäisenä päivänä:
Yhteenvetona: Eipä tässä oikeasti ole mitään selkeästi kättä pidempää. Jos Nuti on pahis, niin on pelannut taitavaa pahispeliä, eikä harmittaisi hävitä.
Tehdään nyt näin:
++mazzus
Eilen mazzus (äänesti tässä vaiheessa louskutinta) ilmoitti myös minut ja 000:n epäilyttäviksi.
Sitten hän siirsi äänensä minulle, koska louskuun ei ollut lähtijöitä.
Tänään mazzus kirjoitti viestin, joka tuntui tyypilliseltä pahis-mazzusin mustamaalausviestiltä.
Ja mazzusin viesteistä tulee fiilis, ettei hän niin hirveän paljon tutki peliketjua.
Minä joudun toteamaan samaa louskun kohdalta.
Kolmannen päivän iltaviesti. Siellä on ollut kaksi hyvistä kamppailemassa kärkipaikasta, mutta tp2 tavallaan tyrkyllä viime hetken kääntöön. Itse näkisin, että tässä tilanteessa pahiksilta vaatisi kovaa pokkaa ja riskinottoakin pistää molemmat äänet samaan koriin. Tp2 äänesti Varilasitia, lousku myös. Tämä puoltaisi mazzusin pahuutta. Ääni tp2:lla puoltaa Nutin hyvyyttä.
Ja perillä kohteessa. Nyt hetken taas täällä.
Neljännen päivän tulokset. Tässä mazzus taisi hypätä mukaan vasta homman ratkettua. Vähän samalla tavalla kuin oli viimeisten joukossa ensimmäisenä päivänä hääräämässä tasuria, jos oikein muistan.
Tämäkään ei varsinaisesti puolla mazzusin hyvyyttä.
Mazzusin ääni kyllä tuli hyvin pian minun ääneni jälkeen.
Oliko louskutin paikalla? Vähän pahan näköinen tuo, että tp2:n kanssa kaksi Nationissa.
Näin hän kirjoitti.
Ohoh, onpa muuten selittelyn makua…
Louskun logiikalla tp2 olisi ollut selkein valinta: se ei varmasti ollut Tonzan toveri.