Yhteisöpeli XXXIV: Tuppuru HC 40k - peliketju

Mutta ei kai pahis jäisi äänestämään toisen pahiksen kanssa yhdessä samaa?

Kuinka noin? No joo, kyllä se voi siltä näyttää.

Nyt en ihan ymmärrä. Tonza ja TN olivat koko pelin äänestämässä toisiaan loppuun asti.

Olisihan se voinut olla hämyä. Ainoa, mikä oli varmaa, oli se, että tp2 ei ole Tonzan toveri.

Vai oliko niin nopea kääntö, että ei ehtinyt reagoimaan?

Sori, mutta mä en nyt vieläkään ymmärrä, miten se oli täysin varmaa?

Klo 20:56 tilanne oli tämä. Lousku on hyvinkin saattanut olla jo siellä suihkussa eikä osannut (täysin ymmärrettävästi) arvata, että jäisi tp2:n kanssa kaksin.

Koska Tonza äänesti tp2:sta.

Äänestystilanne:

2 Mazzus (Nuti, CliffyByro)
1 Nuti (Louskutin)

Lähdössä Mazzus. Päivä päättyy tänään klo. 21.00.

Okei, nyt ymmärrän. Mä en ruvennut siinä vaiheessa katselemaan, missä kenenkin äänet on kun tulin kotiin. Luin pikaisesti tuon koosteen kummelista ja tajusin, että kumikorjaamon veljes huutelee. Olin ehkä hätäinen joo, mutta en siinä vaiheessa miettinyt muuta, kuin kuka ei olisi Tonzan kaveri ja päädyin TN, johon tonza heti seurasi.

1 tykkäys

Noh, tämää pitäö joko uskoa tai olla uskomatta. Katsotaan. Sentään olet täällä paikalla, toisin kuin kiinakoslamies…

1 tykkäys

Mitä sä oikein sekoilet? Lue koko päivän otanta, katso missä Tonza tulee asiansa kanssa ulos ja missä hetkessä äänet alkavat vaeltaa.
Nyt tuntuu, että teitä pahiksia on kaksi, sä ja Nuti.
Jos mut laitatte pihalle, peli on ohi ja pahikset voittavat. Ajatelkaa, älkää olko tyhmiä.

Juu, mulla on kiinakosla, koska mä voin. Katselepa kaikki noi äänestykset, varsinkin eilinen. En äänestänyt Nationia, koska en enää uskonut hänen pahuutensa. Sun mustamaalaaminen yksittäisine viesteineen sieltä täältä osoittaa, että sä olet se jäljellä oleva pahis. Lähtisin kylmästi Cliffyyn, oletettuun, jolla tuskin on käteisellä ostettu kiinakosla.

Vastaatko tuohon toiseenkin? Ja kerro ihmeessä, miksi Nuti on pahis. Voi ollakin, mutta millä perusteella. Tuollaisella räyhäämisellä et saavuta mitään.

Mihin en ole vastannut? Mäkin voin alkaa linkitellä ensimmäisen päivän viestejä ja kysymään vastauksia.

Tässä olit toki oikeassa - joko siksi, että tiesit Nationin hyvikseksi tai siksi, että arvioit oikein. Eipä tuosta paljoa voi päätellä suuntaan eikä toiseen.

Ja ensimmäisenä päivänä mä tulin viime hetkellä paikalle ja äänestin, kuten piti. Ilmeisen väärin.

Olimme kaikki neljä tekemässä sitä tasapeliä.

Tp2 olin oikeassa. Mitä sillä on väliä mitä mä sanon, ei mua tunnuttais kuitenkaan uskottavan. Siitä vaan, laittakaa mut pihalle ja voitatte Cassun ja tp2 kanssa.

Mazzus, kiukuttelulla ei pysty vaikuttamaan äänestyspäätökseeni suuntaan eikä toiseen. Jos nyt perustelet, miksi Nuti olisi pahis, niin saatan vakuuttua ja vaihtaa ääntäni.