@Armas missä kataklysmiheitot?
Danke
Saksaa ja tarkoittaa kiitos.
Ja tapaus Tonza meni multa ihan vihkoon…
Perus ”vakioepäilty” koko pelin ![]()
Muuten meni hyvin mutta ainoo joka tajus vinkin oli pahis ![]()
Mikä ![]()
Mä oon siitä pahoillani. Mää oikeasti olin susta niin varma, että en edes yrittänyt ymmärtää sitä. Kuulin että kiukuttelet ja Olet seuonnut ![]()
Luulin*
@000 hyvin sait pidettyä roolisi piilossa!
Näkijä tuntuu putoavan lähes aina heti kättelyssä ![]()
Kaverukset pysyivät yllättävän pitkään pelissä ![]()
Mutta saatiin kiinni tp2, johon aloit ääniä kääntämään. Ja oli oikein tehty, ettei Helbe tullut esiin vaan vain sinä.
Kun laitoin sut yöllä pihalle.
Olin ottanut muutaman oluen, ja sanoin tp2:lle että olet suojelija. Mun logiikka oli
Pohjalainen = Rautavahti = Rautakorpi.
Siksi uskalsin nimetä sut yöllä.
Nii mitä Jussien jälkee uus peli? ![]()
Kaveri kysy ku innostu ![]()
Onneksi olkoon pahiksille, ja kiitokset Armakselle!
Meni hyvin kun @Helbendeerus oli aika hiljanen ja mua epäiltiin alusta asti. Ainoo mikä jännitti oli se koska joudun paljastaan roolin.
Ei olis montaa ääntä tarvinnu saada kääntyyn, niin ei olis tarvinnu vääntää rautalangasta.
@louskutin sen roolin tais paljastaa ekana
Kiitos @Armas ja kaikki hyvikset ja pahikset, ja aitiosta seuranneet.
Helbendeerusta epäiltiin kyllä jo aika alkuvaiheessa, mutta ei oltu ihan varmoja.
Yritin siinä sitä veljeshommaa vielä pohjanmaa-elokuvan kautta tuoda pöydälle mutta kun ei uponnu tähän yhteisöön ![]()
![]()
Hitsi, että harmitti kun Cliffybyro päätti napata minut mukaan siihen tasapelijuttuun, ja se sitten johti putoamiseeni. Surkeaa tuuria. Ajattelin, että niin pieni todennäköisyys kuitenkin vielä, että oikeasti putoaisin, joten en tullut ulos. Rulettia, ja huonosti kävi.
On tainnut aiemminkin käydä, että emme tajua? ![]()
Ittee harmittaa ku meni tasuriviestit ohi.