Yhteisöpeli XXXIV: Tuppuru HC 40k - peliketju

Joo, täällä ei tarvitse tehdä suurta hairahdusta nuoralta, kun siihen tartutaan aika innokkaasti.

1 tykkäys

Niin hyvikset. Mitä hävisitte pelin mun takia :smiley:

Kaikennäköstä täytyy aina koittaa :joy:
Jonain päivänä vielä onnistun tuomaan peliin sellasen tunnistusärsykkeen jonka osa tajuaa ja saadaan peliä edistettyä :face_with_raised_eyebrow:
Kunhan ensimmäinen ei koko porukalle sitä laula, vai mitä @louskutin :wink:

1 tykkäys

Mikähän se edellinen oli :thinking:

No ei todellakaan hävitty sen takia. Me hävisimme, koska pahikset pelasivat hyvin.

2 tykkäystä

Ja sori @Casperi ja @tp2 kun olin tavallaan mukana pilaamassa teidän peliä, mutta uskoin, että ne illat olisi mennyt niin kuitenkin.

2 tykkäystä

Puhdas mutu. Fiilis siitä, etten ole tajunnut jotain vihjettäsi aiemmin(kaan)

Et sää mitään pilannut. Hyvät pelit oli kaikkinensa ja hyviä käänteitä pelissä suuntaan ja toiseen :grin:

3 tykkäystä

Olisi tullut vasta illalla! Mahdollinen 20 olisi myös tullut vasta normaalin putoamisen perään.

2 tykkäystä

Täytyy muuten sanoa, että nyt kun Cliffybyro ja Nuti olivatkin hyviksiä, olen entistä enemmän hämmentynyt siitä, että se 7×2-tasapeli oikeasti onnistui.

Kiitos vielä kaikille pelaajille! Yksin vetäminen onnistuu, mutta välillä piti vähän sumplia, kun tekee kahta työtä. :grin:

4 tykkäystä

Palsta ja oikeat työt?

Onnittelut voittajille.

6 tykkäystä

Höh ja häh! Pari juttua oltais voitu tehdä toisin, mutta hyvä näin ja onnittelut voittomaalin tekijälle @louskutin , @tp2 hyvä syöttöpiste. Itellä vahvuudet saunaillan puolella, kun ei kädet ja jalat riitä kaukalossa. Sen verran nyt varmaan voi sanoa, että totesin jo alkuvauheessaa, että uhratkaa mut vaan rohkeasti ja nopeasti roolin takia.

Kiitos @Armas, hauska oli vaikka sivustaseuraamiseksi meni, ja tokana päivänä ei varmaan mitään keinoa olisi ollut selvitä. Mutta hauska sekin oli koittaa hämmentää. Molemmilla joukkueilla oli hetket, kun kävi vähän säkää.

Rookielle vielä peukku, seuraavassa pelissä ei armoa. :slightly_smiling_face:

4 tykkäystä

@louskutin herätit tällä viestillä allekirjoittaneen:

3 tykkäystä

Siinä pelissä kun olin vartija-kladiaattori (suojelija)
Totesin kengistä seuraavasti, kun kysyttiin että onko kamelin nahkaa
”Ne on kuule keihään kestävää kamelin persnahkaa”

Tätä ei kanssa kukaan saanu haaviin :joy:

2 tykkäystä

Nim. Tuon viestin jälkeen aloin tykittään viestejä. Ja jotain asiaa ehkä oli seassa…

1 tykkäys

Ja kiitos @Armas ymmärryksestä mun kiukutteluista pahiskeskustelussa, tiedät mistä puhutaan.

3 tykkäystä

Onnittelut pahiksille. Kuten tuolla toisessa ketjussa sanoinkin, kävi huono tuuri tuon Tonza-pudotuksen kohdalla. Muuten olisi hyvinkin voinut olla eri tulos, kun jo toinen suojelu olisi onnistunut.

No kiitos, mistä @louskutin tajusit/tp2:n kanssa tajusitte lopulta roolini, vai oliko enemmän arvailua?

No onko intoa lähteä uuteen peliin heinäkuun alkupuoliskolla? Tarvitsen kaverin pj hommiin.

• Kyllä ehdottomasti
  • Ei jaksa
  • Voin tulla apuriksi
0 äänestäjää

Hei, ei pudotella tänne tällaisia ilman lihaa luiden ympärillä