Kerro mistä on kysymys.
Bokserit kaihersi väärästä kohtaa. Ei sen kummempaa ![]()
Mietin, että miksi suojelija ei suojellut Tonzaa. Noh, ensin tuli mieleen rookie TN, joka tiputtuaan paljastui tavalliseksi. Sitten ajattelin, että sinä et uskonut miksi Tonza muka olisi erikoinen, joten sen on oltava sinä.
Sarkasmia ystävä hyvä ![]()
Meni vaan välillä hermot ihan omaan tyhmyyteen ja purin sen yksinkeskustelussa itsekseni.
Ahaa, harmi kun tavallaan paljastuin ”väärillä perusteilla”.
Uskoin sen kyllä, kun Tonzan pyynnöstä googlasin ne vihjeet.
Se oikea syy, miksi en suojellut oli tosiaan, että olin suojellut Tonzan edellisenä yönä. Tiesin, että pudotatte Oden, joten yritin tuhlata suojelun pelaajaan, jota epätodennäköisimmin suojelisin seuraavana yönä ja osui harvinaisen huonosti. ![]()
Kiitos pelistä ja onnea voittajille.
Eli ilmeisesti pahikset tosiaan luulivat minua suojelijaksi ja koittivat tiputtaa siksi?![]()
Se oli hyvin pelattu ![]()
Taktisista syistä olisin saattanu itekin päätyä johonkin muuhun ![]()
Pahisten ei olis kannattanu pudottaa mua koska suojelija
Pelasit hyvin, kuin olisit lukenut ajatuksiani.
Pitkästä aikaa tuli vähän sellainen olo, että pääsispä itsekin jo pelaamaan. ![]()
Kiitos @Armas ja onnittelut pahiksille! ![]()
Tämä oli mielestäni erittäin hyvä peli, niin hyvä, että lopulta alkoi sittenkin harmittaa tuo alussa tippuminen.
Oli kyllä tavallaan pahiksilta aika “raju” temppu heittää meikäläinen pihalle heti alkuun, kun olin tänä vuonna vasta ekaa kertaa peleillä. No, nyt on sitten tullut pelattua kuudessa kuukaudessa yhteensä yksi pelipäivä (olisinkohan mahtanut uskoa tätä vuonna 2022, yhteisöpelien kultavuotena). ![]()
No, eipä omasta pelistäni juuri puhuttavaa olekaan, mutta siihen olen kyllä tyytyväinen, että pelissä ollessani “haistoin” Petrin hyvyyden ja ravintolassa ollessani louskuttimen pahuuden. ![]()
Tässähän kävi jälleen kerran niin, että useampi pelaaja (pelinjohtaja mukaan lukien) veti hienon pelin, mutta tuossa yllähän ollaan jo käyty peliä melko kattavasti lävitse. ![]()
Petrille alkoi tulla liikaa ääniä. Siksi käänsin omani häneltä pois.
Ekan yön pudotuksen vois tehdä hankalammaksi, se on aika kurja tehdä kyllä.
Voisihan sellainenkin peli olla, jossa ei vain eka yönä olisi pudotusta.
No siihen on monta vaihtoehtoa, tuo on yksi. ![]()
Juu, ja siis kyllähän minä tuohon ihan huumorilla suhtauduin.
Mutta se jäi kyllä kiinnostamaan, tiputitteko vain sattumalta jonkun vai oliko minun valintani taustalla jotain?
1
Se oli peliliike, koska tiedettiin että meikäläinen putoaa/palajstuu pian
“Bilbo, Varilasit ja mazzus, näihin minuu tuskin yhdistetään eli näitä kannattaa pudotella”