Itse asiassa vähän samaa vikaa. Pitää vielä miettiä tarkkaan osallistunko seuraavaan, mutta ainakin tätä peliä oli miellyttävä seurata.
Meidän keskustelu oli suht hiljainen 247 viestiä, mutta eka ilta kun tasapeli alkoi toteutua keräsi kyllä muutaman kiukkuisen viestin
Tämä kuulostaa hyvältä idealta! Toivottavasti saat kaveriksi jonkun, joka on minua harvemmin pelinjohtajana, mutta jos et saa, sitten voin taas lähteä hommiin. Katsotaan miltä tilanne näyttää ensi viikon loppupuolella.
Jos olisi ollut siellä, olisi viestejä tullut 24/7
Pitkään peliin nähden myös ketjun vajaa 1500 viestiä aika vähän. Pahimmissa peleissä kahden ekan pelipäivän viestit on varmaan jo ollut lähellä tuhatta. @Nuti muistatko paremmin?
En muista.
Yhteisöpeli IX ensimmäisen pelipäivän jälkeen viestejä 1187
Oliko Selviytyjät? Niissä viesteissä oli varmaan satoja äänenvaihtojakin. Se oli hyvä peli.
Selviytyjät-peli vuodelta 2021 on tosiaan ainoa peli, jossa on kirjoitettu yli 3 000 viestiä.
Vuonna 2022 jäätiin kaikissa peleissä alle 2 400 viestin, vaikka pidänkin tuota vuotta yhteisöpelien kultavuotena. Oltiin jo opittu pelaamaan kunnolla, mutta silti pelit tuntuivat vielä melko uudelta asialta.
Vuonna 2023 Australia- ja Viikinsaari-peleissä (jotka pelattiin peräkkäin) päästiin molemmissa noin 2 500 viestiin, ne olivat siis vauhdikkaita pelejä. Tuon jälkeen peli-into on vähän laantunut, mikä näkyy viimeisimpien pelien viestimäärissä.
Siinä kohtaa kyl viimestää @Petri sekoaa lopullisesti.
Päinvastoin, asiat ovat taas päiväjärjestyksessään.
++Jopeti
++Petri
Hyvää Juhannusta kaikille!
Kiitos tykkäyksestäsi, menipähän vähän muisteluretkeksi. En muistanutkaan, että olin tuossa Selviytyjät-pelissä voittavana pahiksena, puhumattakaan siitä, että olimme samassa tiimissä