Yhteisöpeli XXXIV: Tuppuru HC 40k - peliketju

Itse asiassa vähän samaa vikaa. Pitää vielä miettiä tarkkaan osallistunko seuraavaan, mutta ainakin tätä peliä oli miellyttävä seurata.

3 tykkäystä

Meidän keskustelu oli suht hiljainen 247 viestiä, mutta eka ilta kun tasapeli alkoi toteutua keräsi kyllä muutaman kiukkuisen viestin :smiley:

7 tykkäystä

Tämä kuulostaa hyvältä idealta! Toivottavasti saat kaveriksi jonkun, joka on minua harvemmin pelinjohtajana, mutta jos et saa, sitten voin taas lähteä hommiin. Katsotaan miltä tilanne näyttää ensi viikon loppupuolella. :slight_smile:

2 tykkäystä

Jos olisi ollut siellä, olisi viestejä tullut 24/7

2 tykkäystä

Pitkään peliin nähden myös ketjun vajaa 1500 viestiä aika vähän. Pahimmissa peleissä kahden ekan pelipäivän viestit on varmaan jo ollut lähellä tuhatta. @Nuti muistatko paremmin?

1 tykkäys

En muista.

Yhteisöpeli IX ensimmäisen pelipäivän jälkeen viestejä 1187 :joy:

5 tykkäystä

Oliko Selviytyjät? Niissä viesteissä oli varmaan satoja äänenvaihtojakin. Se oli hyvä peli.

Jep

https://tappara.co/t/yhteisopeli-ix-selviytyjat-tapparaco-peliketju/

1 tykkäys

Selviytyjät-peli vuodelta 2021 on tosiaan ainoa peli, jossa on kirjoitettu yli 3 000 viestiä.

Vuonna 2022 jäätiin kaikissa peleissä alle 2 400 viestin, vaikka pidänkin tuota vuotta yhteisöpelien kultavuotena. Oltiin jo opittu pelaamaan kunnolla, mutta silti pelit tuntuivat vielä melko uudelta asialta.

Vuonna 2023 Australia- ja Viikinsaari-peleissä (jotka pelattiin peräkkäin) päästiin molemmissa noin 2 500 viestiin, ne olivat siis vauhdikkaita pelejä. Tuon jälkeen peli-into on vähän laantunut, mikä näkyy viimeisimpien pelien viestimäärissä.

4 tykkäystä

Siinä kohtaa kyl viimestää @Petri sekoaa lopullisesti.

5 tykkäystä

Päinvastoin, asiat ovat taas päiväjärjestyksessään.

2 tykkäystä

++Jopeti
++Petri

1 tykkäys

Hyvää Juhannusta kaikille! :heart_hands:

4 tykkäystä

Kiitos tykkäyksestäsi, menipähän vähän muisteluretkeksi. En muistanutkaan, että olin tuossa Selviytyjät-pelissä voittavana pahiksena, puhumattakaan siitä, että olimme samassa tiimissä :smiley:

2 tykkäystä