Täällä on tulossa myös kaksiviikkoinen täyteen tuossa lauantain korvilla. Uskaltaa sanoa että tulee, koska on ollut lasten leikkiä tähän saakka. Vähän outoa 13v jälkeen ilman suurempia haluja edes lopettaa Kiitos kuuluu ehdottomasti sairastelulle, millä sain ilmaisen alun. Kuppilassakin pysty olemaan ihan hyvin ilman tuossa taannoin.
Muutama huomio: Tarpeilla ei tule käytyä niin usein kuin ennen, ja maha ja posket turpoaa kuin taikina. Tai sitten vaan kuvittelen. Noin muuten ei ruokaa ole mennyt normaalia enempää, vaikka paremmalta ja lapsuudelta kaikki maistuukin.
Tiedän ihmisiä jotka ovat olleet polttamatta kymmenenkin vuotta ja aloittaneet uudestaan.
Palataan siis tähän asiaan viiden vuoden kuluttua.
Kaksi peukkua ylös viidestä vuodesta, hieno suoritus.
Ans kattoo miten käy kun seuraavan kerran pamahtaa sulakkeet.
Huimausaineketjussa oli puhetta viihdekäytöstä.
Jos saisi tupakoinnin pysymään edes sellaisena, niin olisi hyvä.
En siis ole lopettanut tupakointia, vain lakossa toistaiseksi.
Ei sulakkeet ole ongelma, kun vain päätät niin. Itsellä nyt kolmeen viikkoon tullut töiden vuoksi pari isoa katkoa ja sitten pari kevyttä katkoa. Ei ongelmaa.
Eniten tällä viikolla on tehnyt savuja mieli, kun olin sairaana. Erikoista.
Jos on keskisulakkeita niin niiden kanssa tekee mieli tupakkaa koko ajan.
Nikotiinipurkka kyllä saattaa toimia niiden kanssa, kun se toimii kahvinkin kanssa.
Täällä on hyvä ja motivoiva ilmapiiri; aion valaistua täällä ja tehdä oman lopettamiseni suhteen oikeat ratkaisut ja toimenpiteet. Tosin hiljaisena taustalla, koska en kaipaa sosiaalista painetta vaan omaa päättäväisyyttä.
Siiderin tai lonkeron kanssa ei tupakkaa teekkään mieli samalla lailla kuin keskisulakkeiden kanssa.
Voimavirtakin menee mutta sen kanssa sama kuin siiderin ja lonkeron.
Tottakai tulee mielihaluja, mutta sitten pitää selvitä. Kuten aikaisemmin mainitsin, niin minulle tapa on isoin haaste. Ei nikotiini.
Tapetaan tavat pois, se on se minun juttuni.
Kyllä on pitänyt, vaikka eilen oli muutama tiukka paikka ravintolassa. Tänään ei ole tullut koko asia edes mieleen, eli hyvällä pohjalla ollaan. Pari viikkoa täynnä.