Myönnätkö tässä, että tiesit tp2:n olevan hyvis? Ainakin ilmaisit asian niin, että et eilen vaihtanut sen järkeilyn varjolla, että sama ralli olisi jatkunut tämänkin pelipäivän. Tiesitkö siis, että tp2 paljastuu hyvikseksi, jos hän putoaa, vai mitä tarkoitat?
Töitä koetan tässä tehdä, vaikka välillä vähän vilkuilenkin. Menee varmaan huomiseen, että kerkeän lukemaan mitä ihmettä siellä teidän puolella edes tapahtui.
Meiltä putosi pahis. Minulla on myös veikkaukseni hänen kaveristaan.
Kyllä täällä ollaan. Petrin kaveriksi sopisi hyvin ainakin Ode. Tässä toisenkin lohkon pelaajille eilinen huomioni Oden ja Petrin pelistä.
Ode taisi tehdä virheen, kun keskittyi lähinnä pahiskaveriinsa, mutta ei silti ollut äänestämässä ennen kuin oli pakko. Viimeisenä heitti äänensä neljän kasaan, enkä usko, että luuli äänensä olleen Petrillä. Yritti pelastaa itsensä, kun tiesivät, ettei Petriä voi pelastaa muuten kuin ehkä Oden tiputtamalla. Luulen kyllä, että tällä kertaa pahikset vain pelasivat itsensä pussiin.
Tarkoitin että en lähtenyt vaihtamaan koska en tiennyt kummalla puolella tp2 oli. Kovasti siinä käytiin tyrkyttään että olisin vaihtanut ääneni.
Pohdin myös itse sitä vaihtoehtoa että tp2 olis tietonen mun hyvyydestä.
Mikäli olisin vaihtanu siinä vielä äänen tp2 lle olisin saanu vääntää teidän kanssa tämänkin päivän. No näköjään saan muutenkin
Ekasta päivästä lähinnä lopun, toisen päivän viestit luin läpi ainakin. Tiedän suunnilleen mitä siellä tapahtui, mutta suurempia epäilyjä ei kenestäkään ole. Ehkä tuo huomio, että Wrath saattoi pelastaa uv:n, kun Petri tippui, saattaa pitää paikkansa.
Mielestäni pahis-Wrathilta olisi ollut vähän erikoinen tempaus ratkaista hyvis-tp2:n putoaminen, sillä hyviksen pudotessa katseet kääntyvät usein ratkaisevien äänien antajiin. Jos taas Wrath olisi Apuri ja suojelisi pahis-UV:ta, niin tarkastelvaksi tulee se, miksi ja missä vaiheessa Wrath ylipäätään äänesti UV:ta alunpitäenkään (toki tässä voi olla hämäystarkoitus, mutta juuri sen vuoksi pitää tarkastella olosuhteita vielä tarkemmin).
Eilisen perusteella saattaa siis olla syytä ajatella, että Wrath on hyvis. Tällöin pahikset olisivat meidän lohkosta joukossa UV-Jopeti-Helbe-Tonza.