Eikös Petri pudonnut pahiksena, eli yksi enää jäljellä siellä? Vai oliko Tumpereella ihan eri säännöt, en niitä oikein kunnolla lukenut…
Vai viittaatko siihen, että onko nyt tiedossa jo se toinenkin pahis Petrin lisäksi? Jos näin olisi, niin toki me äänestettäisiin hänet tänään pihalle.
Oliko siis niin (esim. @Casperi), että 000 ei louskun kyvyn perusteella voi olla pahis? Jos näin, oliko siis muita varmoja hyviä? Noiden yllä olevien viestien perusteella olisin taipuvainen ajattelemaan, että Ode voisi olla pahis, jos 000 on varma hyvis. Pitää kuitenkin vielä perehtyä eikä mennä vain tässä ketjussa sanotun mukaan.
Tätä hain takaa jos olisi joku edes varteenotettava vaihtoehto pahikseksi toisesta lohkosta.
En muista sääntöä ulkoa mutta jos pahikset keskustelivat jo alkulohkojen aikaan keskenään.
Saattoi wrath pelastaa uv:n tarkoituksella jos tiesi että toisesta lohkosta pahis on putoamassa.
Apurina taas ei olisi voinut tietää tuota.
Tää analyysi meni hieman mulla mönkään, ei pysty varmaksi sanomaan. Mutta kyllä mä perstuntumalla Odeen kääntyisin, ja mielestäni siellä oli yhteys Petriin.
Tuus nyt kertomaan, miksi ylipäätään haluat äänestää ketään namibilaisista? En siis sano, että olisi aivan välttämättä väärin, mutta minun mielestäni siihen ei ole intressiä. Kyllä sinä ehdit minua äänestämään sitten, kun olemme löytäneet Tumpereen toisen pahiksen.
Ei tämä mikään selvä peli ole. Varsinkaan sen osalta, onko juuri Ode oikea kohde. Tai ei ainakaan minun mielessäni, kun en Tumpereen lohkoa niin vielä tunne.
Ode siis näytti puolustavan vaivihkaa Petriä, kun tämä alkoi saada ääniä. Jos oletetaan, että Ode on paha, niin syy tähän oli ehkä se, että Petri sai ensimmäisen äänensä ihan arvalla. Eli tässä tilanteessa Ode saattoi ajatella jotain vielä voitavan pelastaa. Lopulta kuitenkin taipui ja äänesti myös Petriä, mikä taas vaikuttaa olevan Pahuuden käsikirjan sivulta 1: “jos vaikuttaa pahalta, käänny omaa vastaan ja yritä hämätä.”
Katsoppas niitä kirjoitettuja viestejä kuka seurannut vierestä. Aika aliarviointia. Illalla oli kaikkee koti säätöä ja lätkäpeliä, että tulin vasta pelin jälkeen linjoille. Se pitää paikansa että iltapäivällä ja alkuillasta en ollut paikalla. Se on eri asia kuin seurata vierestä.
Itsekin sanoit että olisit voinut vaihtaa tp2, mut et uskaltanut ettei tule “paskaa niskaan”. Nyt syytät mua, kun oikeasti vaihdoin. Nyt sit oot niin viatonta.